Monday, August 28, 2017

SHAKLEE DULU DAN SEKARANG

Teringat masa mula-mula jadi pengedar sah Shaklee dulu. Tahun 2013. Isi form dalam Microsoft Excel guna laptop, pergi bank untuk transfer payment ke akaun Shaklee, lepas tu email untuk submit order.

Gigih juga masa tu. Penat tapi seronok nak buat. Godek-godek balik email lama, rasanya antara produk Shaklee pertama customer order ialah Mealshakes dan ESP.  Dari dulu sampai sekarang tetap antara produk terlaris.

Sekarang dah ada sistem online, shaklee2u . Senang. Klik-klik je. Pilih dan terus bayar guna kad debit atau kad kredit.

Seiring dengan zaman smartphone ni, lagilah mudah nak order Shaklee ni. Guna smartphone je pun dah boleh completekan order. Syaratnya jadi ahli je.

Nanti dapat akaun sendiri. Boleh order sendiri dengan harga ahli. Nak jadi ahli? Yurannya cuma RM68.90 je. Setiap tahun renew RM30 kemudian dapat balik voucher RM30. Boleh redeem bila buat pembelian seterusnya.

Kepada anak-anak Shaklee kak Z yang makan sendiri, anda dah boleh mula renew membership dari sekarang. Sila semak status membership anda dari Kak Z ye.

Kak Z
0136014583

#gempakbintang
#fantastic4
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati