Search This Blog

Sunday, February 5, 2017

Set Detoks Shaklee

Shaklee syorkan pembelian 1 set lengkap vitamin detoks dan jadual pengambilan makanan harian selama 7 hari yang lengkap.
Kalau detox je mesti kita ingat untuk orang yang gempal kan? Sebenarnya, detox bukan semata-mata bertujuan untuk kurus. Maksud detox ialah nyahtoksin atau singkir toksin. Orang kurus pun perlu detox.



Set Detox Shaklee
1. VIVIX
Vivix diformulakan dengan anggur Muscadine. Anggur Muscadine adalah sejenis polyphenol yang tinggi antioksida dan energy booster yg sangat hebat. Semasa detox, Vivix membantu memberi tenaga pada sel untuk membaik pulih kesan toksin yang merosakkan badan dan beri tenaga untuk menyahtoksin dengan lebih efisyen.

2. DTX COMPLEX
DTX Shaklee mengandungi milk thistle. Milk thistle ni memang sejak turun temurun digunakan secara semulajadi untuk detox hati dan terkenal sebagai TONIK HATI. Hati adalah organ utama untuk detokfikasi. Namun kalau dah diselaputi lemak, macam hati ayam tu, penat dia nak kerja. DTX membantu menyingkirkan toksin dari hati dengn lebih efisyen dan merangsang pertumbuhan semula hati yang rosak.

3. Herb-lax
Herb Lax mengandungi daun senna yag berfungsi untuk mengelakkan sembelit kerana sangat bagus untuk kesihatan usus dan lancarkan sistem pencernaan. Semasa Detox Program, usus yang sesak dengan toksin dan bahan lain yang menyekat pergerakan usus akan cuba disingkirkan.

4. Alfafa Complex
Daun Alfalfa tinggi nutrien kerana akarnya yang panjang dan dalam, dapat menyerap pelbagai mineral. Alfalfa membantu melawan keasidan ( asid ) yang terjadi akibat toksin yang berlebihan dalam badan dan turut membantu menurunkan berat badan.

5. Peppermint-Ginger Plus
Selain pudina dan halia, dalam Peppermint Ginger Plus juga ada jintan manis dan bunga lawang yang nyaman dan melegakan perut. Kandungan dalam supplemen ini mengurangkan angin di usus dan perut dan melancarkan proses penghadaman. Kalau orang yang sering mual dan loya pun sangat direkomenkan ambil supplemen Peppermint Ginger Plus ni.

Kalau nak dapatkan Set Detox Shaklee, boleh whatsapp saya di talian 013-6014583

Zura
0136014583

credit to mysupervitamins

TESTIMONI PROGRAM DETOKS SHAKLEE


Kesan positif selepas buat detoks..

✔ tiada lagi bersin waktu pagi
✔ badan rasa ringan & cergas
✔ takde lagi migrain 
✔ jerawat dah kurang
✔ parut jerawat dah pudar

Bagus tau buat detoks ni. Almaklum, dah berapa lama kita hidup, lama tu jugak la badan kita ni dah digunakan. Of course la banyak toksin.

Zura
0136014583

KENAPA REZEKI SEMPIT?


9 SEBAB KENAPA REZEKI SEMPIT

1. Lupa tanggungjawab pada IBU & BAPA

2. Kedekut nak BERSEDEKAH

3. Suka komplen SEMUA ORANG TAK BETUL!

4. Bergaduh dengan ADIK BERADIK, putuskan SILATURRAHIM

5. PENGOTOR, kotor hati, kotor akal, cakap kotor, kotor fizikal

6. Solat ALA KADAR, Berdoa ALA KADAR

7. MALAS, suka buang masa

8. Tak sabar, Cepat melenting dan marah

9. Susah nak SENYUM

Kalau ada perangai macam ni, cepat-cepat berubah ye..

credit to #HCL