Search This Blog

Wednesday, May 24, 2017

SUSU PERAHAN MAINTAIN 12 OZ WALAUPUN BERPUASA

"Tahun lepas saya breastfeeding anak sepenuhnya. Masa tu baby baru umur setahun. Dah tentu permintaan tinggi.

Time sahur saya minum ESP+PD+Mealshakes+Kurma+Susu.

Memang kenyang dan bertenaga sepanjang hari walaupun bekerja di luar. Saya jaga bazaar Masjid India & kawasan Bukit Bintang masa tu.

Alhamdulillah, set 3 gems sangat membantu. Susu perahan maintain lebih 10-12 oz setiap hari."

-Nor Fahidayu Masran

Untuk info lanjut dan pesanan,
Whatsapp 0136014583
Whatsapp 0136014583
Whatsapp 0136014583

Tuesday, May 23, 2017

PRODUK UNTUK MEMBANTU WANITA BERPANTANG DENGAN SIHAT

Berpantang dengan ESP Shaklee memang best.

Mempercepatkan luka sembuh, susu badan pun meriah tau.

Kulit pun rasa licin je. Badan rasa bertenaga. Baby pun gebu juga.


Berat badan pun turun dengan cepat. Macam akak ni. Dari 97kg turun ke 65kg!

Wahhh bestnya kan? Banyak juga turunnya lepas bersalin. Masa pantang pun bertenaga.

Ambil SET BERPANTANG termasuk ESP masa berpantang memang rasa lebih cergas.


Whatsapp 0136014583 untuk sebarang pertanyaan.

Whatsapp 0136014583
Whatsapp 0136014583
Whatsapp 0136014583


Monday, May 22, 2017

TURUN 5 KG DALAM MASA 18 HARI!

Wah!! Turun 5kg dengan ESP?

Kan dah kata, ESP ni boleh membantu rasa kenyang lebih lama. Jadi kuranglah rasa nak makan je kan.

Sebab tu lah boleh turunkan berat badan. Turun 1kg pun dah suka. Lagi lah turun 5 kg, kan?

Boleh je dengan ESP. Whatsapp kak Z ye. Nanti kak Z cerita macam mana nak turunkan berat badan dengan ESP.

ZURA
0136014583

Saturday, May 20, 2017

PETUA MENJADI WANITA CANTIK


1. Amalkan bangun pagi dan mandi sebelum masuk Azan Subuh.

2. Sebaik bangun tidur, sebelum menggosok gigi, minumlah 1 gelas air putih bersuhu bilik.  Kulum air tegukan pertama di dalam mulut untuk seketika dan bacakan dalam hati Selawat Nabi 3 x, barulah disusuli dengan menghabiskan segelas air tersebut

3.Sewaktu membasuh muka di awal pagi atau setiap kali membasuh muka,tadah air ditapak tangan sambil bacakan Selawat Nabi 3x, hembuskan pada air dan  usapkan air tersebut ke wajah bermula dari dagu menaik ke atas hingga ke dahi,  ulang usapan ini sebanyak 3 x.  Jangan basuh muka bermula dari dahi turun ke dagu kerana ini menyebabkan muka cepat berkedut.

4. Selepas solat Subuh, bacalah Surah Yusuf, kemudian teguk sebanyak 3 kali sahaja air suam, InsyaAllah ia membuatkan wajah awet muda dari usia sebenar.

5. Selepas solat Isya', amalkan baca Al-Fatihah 1 x, Ayatul Qursi 1 x dan surah Al-Waqiah dari ayat 35 hingga 38 sebanyak 7 x, ditiupkan pada segelas air dan niatkan

"Ya Allah perindahkanlah tubuh dan rohku dan perbaikilah hubungan dengan suamiku"

6. Surah Al-Waqiah ayat 35-38 juga elok dibaca di dalam hati sebanyak 3 x sebelum jirusan pertama air ke badan sewaktu mandi

7. Jangan makan bersulam air, sebaiknya minum air kosong 1 gelas 30 minit sebelum makan, dan 30 minit selepas makan

8. Amalkan membaca Al-Quran dengan niat ikhlas kerana Allah SWT

9. Perbanyakkan Selawat Nabi, sentiasa sedekah senyuman, perbanyakkan solat Tahajud

Amalkan hari-hari....in sha Allah kelihatan 'cantik'.  (C& P).

Wednesday, May 17, 2017

NIAT DI HATI NAK AWET MUDA. TAK SANGKA LAIN JADINYA

Siapa yang sesuai ambil Vivix? Semua pun amalkan Vivix. Antaranya ialah; 

✔ Mereka yang nak awet muda-
Vivix adalah suplimen anti aging paling power di dunia.

✔ Mereka yang sedang menjalani kimo-
Vivix membantu mengurangkan rasa sakit kesan daripada kimoterapi

✔ Mereka yang ada penyakit diabetes-
Vivix membantu mengurang dan mengawal paras gula dalam darah

✔ Mereka yang ada penyakit darah tinggi-Vivix mengurangkan dan mengawal darah tinggi

✔ Mereka yang ada pentingkan kesihatan-
Vivix adalah suplimen terbaik untuk kesihatan optimum

Niat di hati nak awet muda. Tapi tak sangka lain jadinya. Jadi semakin sihat pula. Badan pun bertenaga macam orang muda.

Hanya yang terbaik untuk anda. Dapatkan sekarang tau..

Zura
0136014583