Wednesday, May 24, 2017

SUSU PERAHAN MAINTAIN 12 OZ WALAUPUN BERPUASA

"Tahun lepas saya breastfeeding anak sepenuhnya. Masa tu baby baru umur setahun. Dah tentu permintaan tinggi.

Time sahur saya minum ESP+PD+Mealshakes+Kurma+Susu.

Memang kenyang dan bertenaga sepanjang hari walaupun bekerja di luar. Saya jaga bazaar Masjid India & kawasan Bukit Bintang masa tu.

Alhamdulillah, set 3 gems sangat membantu. Susu perahan maintain lebih 10-12 oz setiap hari."

-Nor Fahidayu Masran

Untuk info lanjut dan pesanan,
Whatsapp 0136014583
Whatsapp 0136014583
Whatsapp 0136014583
Share:

Tuesday, May 23, 2017

PRODUK UNTUK MEMBANTU WANITA BERPANTANG DENGAN SIHAT

Berpantang dengan ESP Shaklee memang best.

Mempercepatkan luka sembuh, susu badan pun meriah tau.

Kulit pun rasa licin je. Badan rasa bertenaga. Baby pun gebu juga.


Berat badan pun turun dengan cepat. Macam akak ni. Dari 97kg turun ke 65kg!

Wahhh bestnya kan? Banyak juga turunnya lepas bersalin. Masa pantang pun bertenaga.

Ambil SET BERPANTANG termasuk ESP masa berpantang memang rasa lebih cergas.


Whatsapp 0136014583 untuk sebarang pertanyaan.

Whatsapp 0136014583
Whatsapp 0136014583
Whatsapp 0136014583


Share:

Monday, May 22, 2017

TURUN 5 KG DALAM MASA 18 HARI!

Wah!! Turun 5kg dengan ESP?

Kan dah kata, ESP ni boleh membantu rasa kenyang lebih lama. Jadi kuranglah rasa nak makan je kan.

Sebab tu lah boleh turunkan berat badan. Turun 1kg pun dah suka. Lagi lah turun 5 kg, kan?

Boleh je dengan ESP. Whatsapp kak Z ye. Nanti kak Z cerita macam mana nak turunkan berat badan dengan ESP.

ZURA
0136014583
Share:

Saturday, May 20, 2017

PETUA MENJADI WANITA CANTIK


1. Amalkan bangun pagi dan mandi sebelum masuk Azan Subuh.

2. Sebaik bangun tidur, sebelum menggosok gigi, minumlah 1 gelas air putih bersuhu bilik.  Kulum air tegukan pertama di dalam mulut untuk seketika dan bacakan dalam hati Selawat Nabi 3 x, barulah disusuli dengan menghabiskan segelas air tersebut

3.Sewaktu membasuh muka di awal pagi atau setiap kali membasuh muka,tadah air ditapak tangan sambil bacakan Selawat Nabi 3x, hembuskan pada air dan  usapkan air tersebut ke wajah bermula dari dagu menaik ke atas hingga ke dahi,  ulang usapan ini sebanyak 3 x.  Jangan basuh muka bermula dari dahi turun ke dagu kerana ini menyebabkan muka cepat berkedut.

4. Selepas solat Subuh, bacalah Surah Yusuf, kemudian teguk sebanyak 3 kali sahaja air suam, InsyaAllah ia membuatkan wajah awet muda dari usia sebenar.

5. Selepas solat Isya', amalkan baca Al-Fatihah 1 x, Ayatul Qursi 1 x dan surah Al-Waqiah dari ayat 35 hingga 38 sebanyak 7 x, ditiupkan pada segelas air dan niatkan

"Ya Allah perindahkanlah tubuh dan rohku dan perbaikilah hubungan dengan suamiku"

6. Surah Al-Waqiah ayat 35-38 juga elok dibaca di dalam hati sebanyak 3 x sebelum jirusan pertama air ke badan sewaktu mandi

7. Jangan makan bersulam air, sebaiknya minum air kosong 1 gelas 30 minit sebelum makan, dan 30 minit selepas makan

8. Amalkan membaca Al-Quran dengan niat ikhlas kerana Allah SWT

9. Perbanyakkan Selawat Nabi, sentiasa sedekah senyuman, perbanyakkan solat Tahajud

Amalkan hari-hari....in sha Allah kelihatan 'cantik'.  (C& P).
Share:

Wednesday, May 17, 2017

NIAT DI HATI NAK AWET MUDA. TAK SANGKA LAIN JADINYA

Siapa yang sesuai ambil Vivix? Semua pun amalkan Vivix. Antaranya ialah; 

✔ Mereka yang nak awet muda-
Vivix adalah suplimen anti aging paling power di dunia.

✔ Mereka yang sedang menjalani kimo-
Vivix membantu mengurangkan rasa sakit kesan daripada kimoterapi

✔ Mereka yang ada penyakit diabetes-
Vivix membantu mengurang dan mengawal paras gula dalam darah

✔ Mereka yang ada penyakit darah tinggi-Vivix mengurangkan dan mengawal darah tinggi

✔ Mereka yang ada pentingkan kesihatan-
Vivix adalah suplimen terbaik untuk kesihatan optimum

Niat di hati nak awet muda. Tapi tak sangka lain jadinya. Jadi semakin sihat pula. Badan pun bertenaga macam orang muda.

Hanya yang terbaik untuk anda. Dapatkan sekarang tau..

Zura
0136014583
Share:

Monday, May 15, 2017

Saturday, May 13, 2017

5 TIPS AWET MUDA & CANTIK

"Kak Bedah ni nampak muda lah. tak macam orang umur 50 tahun. Ingatkan baru 38 tahun"

Wowww! Siapa tak suka bila orang cakap macam tu, kan? Macaam mana nak nampak muda ye? Ada orang tu memang baby-faced sampai orang tak sangka dah banyak umurnya.

Kak Z nak share la tips sikit. Tips Nampak muda dari usia. Tips Awet Muda la maksudnya.

  • JAGA KEBERSIHAN GIGI - Aik? kenapa gigi pula? Haa biasanya, bila seseorang tu senyum nampak gigi tu manis kan? Lebih-lebih bila gigi tu bersih. Senyuman menawan menjadikan kita nampak lebih muda. Rajin-rajinkan senyum dan jaga gigi ye.
  • AMALKAN GAYA HIDUP SIHAT - Setiap hari luangkan masa untuk bersenam. Sekadar berjalan kaki di halaman rumah selama 20 minit pun dah cukup. Kak Z selalu tengok makcik-makcik yang selalu jogging di taman rekreasi tempat kak Z memang nampak kuat dan bertenaga je.
  • BERHENTI MEROKOK- Kak Z tak nampak lah apa faedahnya merokok ni. Banyak sangat kesan negatifnya. Merokok menjadikan kulit seseorang tu berkedut dan nampak tua. Penyakit-penyakit lain pun lagi lah mudah menyerang sebab banyak sangat racun (nikotin) dalam badan.
  • KURANGKAN TEKANAN - Ah susah juga bab ini kan. Siapa tak pernah rasa tekanan dalam hidup. Tekanan di tempat kerja, masalah rumahtangga dan macam-macam lagi. Macam mana nak kurangkan tekanan? Kembali lah kepada Pencipta. Minta pada DIA agar kita sentiasa hidup tenang dan mampu menghadapi tekanan dengan baik
  • MINUMLAH ANGGUR, SECARA TERATUR - Menurut Dr. Oz, wain merah memberikan manfaat kepada kesihatan kerana terdapat resveratrol yang mengandungi kadar antioksidan yang tinggi daripada kulit anggur. Eh, tapi kalau orang Islam, mana boleh minum wain? Kau dah gila? hehehe. Sebenarnya kita ada alternatif lain iaitu VIVIX. 
Vivix mengandungi kadar resveratrol yang tinggi yaang membantu melambatkan penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlit dan mengurangkan berat badan.

Sebab tu orang yang mengamalkan VIVIX selalu mengadu yang kulit mereka semakin cantik dan berseri. Anak-anak yang hadiahkan Vivix kepada ibu bapa mereka pun bagitahu yang ibu bapa mereka nampak muda lepas amalkan Vivix. 

Sesiapa yang rasa kulitnya kusam dan seperti nampak lebih berusia berbanding umur sebenar, Kak Z syorkan minum sesudu Vivix setiap pagi. Nak kan hasilnya yang lebih WOW, ambil sekali Shaklee Collagen Powder. 

Anda layak mendapatkan keahlian PERCUMA apabila membeli 2 botol Vivix. Baca di sini untuk manfaat VIVIX selain antia penuaan.  

Sebarang pertanyaan atau pesanan, boleh hubungi Kak Z di talian 013-6014583. Terima kasih.

Share:

Wednesday, May 10, 2017

TIPS KULIT CANTIK MENJELANG HARI RAYA

Anda ada masalah kulit? Set Kulit Cantik Shaklee boleh mebantu. Ada Vita-E Complex, Vita-C & B-Complex dalam set ini.

Fungsi vitamin dalam Set Kulit Cantik Shaklee ini :

Vita-E Complex ;
-menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel
-melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
-menjaga kelembapan kulit

Vita-C ;
-sbg antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sbgnya
-merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan serta kehalusan kulit
- mencerahkan kulit

Vitamin B Complex ;
-sebagai pelembab
-Mencegah pigmentasi
-melambatkan tanda penuaan
-mengubati jerawat

Kombinasi ketiga-tiga vitamin di atas dpt menghasilkan ;
-mengurangkan kedutan & garis halus
-mencegah penuaan
-mencerahkan kulit
-mengurangkan parut jerawat-
-menjaga kulit dari sinaran UV

Untuk kesan yang lebih baik, boleh juga ambil ESP atau Collagen Powder Shaklee... Anda boleh hubungi kak Z untuk pertanyaan &konsultasi tentang produk yang sesuai untuk masalah kulit anda.. Inshaa Allah kak Z akan berusaha untuk membantu anda.

ZURA 

0136014583
Share:

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati

Google+ Followers