Tuesday, July 18, 2017

SEGELAS ESP SETIAP HARI UNTUK KURUS

Assalammualaikum semua.

Maaf lah lama tak bersiaran. Tapi kak Z masih aktif di FB dan Instagram. 

Kawan-kawan dah pernah minum Energising Soy Protein? Atau lebih dikenali sebagai ESP?

ESP merupakan minuman protein yang mampu membekalkan tenaga berpanjangan dan membuatkan perut rasa kenyang lebih lama.

Kak Z biasa kalau nak cepat, bancuh macam tu je. Plain. Lepas dah bancuh, tapis air tu dengan penapis teh supaya tak rasa kelat paa bahagian serbuk ESP yang tak larut tu.

Minum macam tu je pun sedap tau. Bancuh dengan air sejuk pun sedap. Tekak rasa lega je.

Jom lah try secawan atau segelas. Nak kurangkan selera makan yang melampau tu.

Nak try ESP, boleh roger kak Z ye. Whatsapp je 0136014583 untuk sebarang pertanyaan atau nak order. 

Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati

Google+ Followers