Wednesday, August 9, 2017

PELUANG MENJANA PENDAPATAN 4 ANGKA! JOM SERTAI KAMI!

Pejam celik pejam celik, dah sebulan tak update blog.  Haduiiii maafkan kak Z ye. Ada beberapa masalah teknikal yang dihadapi menyebabkan blog ni terperap sebentar.

Now I am back for more. Dengan wajah baru lagi blog kak Z ni. Diharapkan wajah baru ni lebuh memudahkan pembaca untuk membaca blog kak Z dengan relaks.

Sebelum tu, kak Z nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. Kedai vitamin kak Z ni sentiasa je buka tau. Takde cuti-cuti. Best kan buat bisnes online ni?

Kak Z selesa buat bisnes Shaklee ni tapi bukanlah bermakna buat santai-santai dan ambil mudah sahaja tau. 

Hari ni kak Z nak ajak kawan-kawan yaang sedang mencari pendapatan sampingan atau tetap, untuk menyertai team kak Z dalam bisnes Shaklee.
Perkara pertama dalam memilih bisnes ialah PEMILIHAN MENTOR. Mentor yang baik akan membawa awak semua menuju kejayaan dunia dan akhirat. Mentor yang sebaliknya? Ishh mohon dijauhkan.

Kak Z nak terangkan kelebihan berbisnes Shaklee dengan group kak Z;

  • COACHING ONE TO ONE
Sekiranya awak serius membina empayar bisnes, kak Z akan bimbing secara personal, one to one.

  • SISTEM DAN SILIBUS TERSUSUN
Kak Z akan bimbing awak melangkah satu persatu, apa yang perlu awak buat untuk bisnes Shaklee.


  • MENTOR YANG BERPENGALAMAN
Kak Z sudah 4 tahun mengamalkan suplimen Shaklee dan berbisnes Shaklee. Kak Z pasti dapat menjawab segala persoalan awak dan sama-sama berlari ke puncak jaya bersama anda.
  • SENTIASA AVAILABLE 24 JAM
Kak Z sentiasa sedia membantu awak di setiap masa yang diperlukan. ONLINE saja-lah. Apa ada hal?
  • MENTOR POSITIF DAN PROAKTIF
Kak Z akan pastikan ahli - ahli group kak Z mendapat info dan tips yang terbaik. Oleh itu, kak Z akan sentiasa gigih berkongsi ilum - ilmu yang kak Z pelajari dengan awak.

  • TUKAR GAYA HIDUP KE ARAH LEBIH POSITIF
Tidak! Tak perlu sewa kereta mewah, tak perlu ambil gambar dengan duit banyak-banyak dan tak perlu buat loan bank. hehehehe, Kak Z nak bantu awak ke arah hidup lebih bermotivasi dan memberikan makna.

Hubungi kak Z dengan kadar segera kerana kak Z sedaang membuka peluang seluas-luasnya kepada semua untuk kak Z bimbing hingga berjaya menjana 4 angka dalam masa 6 bulan! 

Hubungi 013-6014583 sekarang!
Hubungi 013-6014583 sekarang!
Hubungi 013-6014583 sekarang!

Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati