Thursday, December 1, 2016

DETOKS.. PERLU ATAU TIDAK?

Detoks atau detoksifikasi adalah suatu proses pembersihan dari segala macam kotoran dan racun-racun yang secara tidak sengaja atau tanpa kita sedar telah masuk di dalam badan kita dalam jangka masa yang lama.

Perlu tak kita detoks badan kita? Of course.. Tanda2 kita perlu detoks tengok kat gambar. Rasa-rasanya memang banyak toksin dalam badan kita kan?



Banyak faedahnya tau bila kita detoks badan kita. Antaranya dapat menurunkan berat badan, mencantikkan kulit, menjadikan pemikiran lebih fokus, menjadikan tubuh lebih sihat. Pendek kata, detoks mampu menjadikan kehidupan kita lebih baik, insya Allah.

Nak tips2 detoks dari #shaklee, boleh PM saya atau whatsapp je 0136014583. Saya bantu anda!
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati