Wednesday, November 30, 2016

SAHUT SERUAN KERAJAAN


Once dah decide nak kembali kepada biz Shaklee, tinggi la harapan kita nak success dalam biz ni, Insya Allah.. Sekarang ni pun kita still dalam proses nak manage masa betul. Almaklum, nak keluar dari zon selesa memang payah. Tapi #akakcuba jugak..

Kita target nak dapatkan extra income minimum empat angka setiap bulan. Nak lebihkan memberi.  Family & friends, tolong doakan ye...

 Zaman sekarang ni gaji hakiki tu cukup2 je kan. Kerajaan pun suruh buat 2 3 kerja nak tampung kos hidup. Nak buat UBER kang, tak terdaya plak kan... hahaha.. nak g toilet pun, ada askar yang ikut... So, kita pilih Shaklee la sebagai medium nak carik extra income.. Family friendly business..

Kalau ada sesiapa nak join kita cari extra income, boleh la hubungi saya. Insya Allah dalam masa 6 bulan nanti, saya akan bersama dengan lebih 6 orang downline yang sama2 nak financial freedom dengan kita.. Jom2 together 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

Whatsapp kita kat 0136014583 tau...
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati