Saturday, March 18, 2017

PELUANG BISNES ONLINE UNTUK LEPASAN SPM

Keputusan SPM 2016 baru je diumumkan hari Khamis lepas. Ramai yang dapat keputusan yang cemerlang. Ada juga yang dapat keputusan cukup makan. Walau apa pun keputusan yang adik-adik dapat, bersyukurlah. Kalau tak dapat keputusan yang baik, jangan putus asa. Hidup masih panjang lagi, Insya Allah..

Di sini Kak Z nak share satu peluang berbisnes untuk semua lepasan SPM. Bisnes Shaklee merupakan bisnes yang paling sesuai untuk adik-adik lepasa SPM ceburi. Kenapa Kak Z kata macam ni? Okay, mari kak Z listkan kenapa ye...

  • Modal permulaan yang rendah iaitu bawah RM80
  • Tak perlu beli dan simpan stok
  • Urusan jual beli boleh dibuat secara atas talian (online) sahaja
  • Produk dengan pasaran yang luas
  • Tak perlu keluar sampai lewat malam hanya untuk bertemu pelanggan
  • Tidak berkonsepkan head hunting seperti MLM haram jadah
  • Syarikat/Jenama yang kukuh bertapak di Malaysia dan dipercayai
  • Adik-adik akan diberi tunjuk ajar dan panduan yang betul
Adik-adik mestilah ada yang sedang mengumpul duit untuk sambung belajar kan? Jadi inilah peluangnya adik-adik jalankan perniagaan secara online. Nanti masa belajar di universiti atau kolej, adik-adik tetap boleh teruskan perniagaan adik ni. 

Pendapatan? Adik-adik boleh dapat seberapa banyak yang adik boleh tau. Bestnya bisnes ni, boleh dapat untung runcit dan juga bonus 15hb setiap bulan. Jumlah pendapatan 100% bergantung kepada usaha adik-adik tau.

Selain dapat menjana pendapatan semasa belajar, adik-adik juga boleh membeli produk kesihatan yang tinggi kualitinya dengan harga ahli. Adik-adik jangan ingat orang muda tak boleh makan suplimen tau. Sekarang orang-orang muda lah yang patut mulakan amalan pemakanan sihat disamping mengamalkan suplimen kesihatan yang berkualiti dan dipercayai.

Takut kak Z menipu? Ishhh... jangan fikir macam tu. Kak Z nak tolong je. Yang pasti kak Z takkan suruh adik-adik buat pinjaman bank untuk beli pangkat ye. Itu bukan cara Kak Z. 

Kalau nak tahu lebih lanjut, whatsapp kak Z.. Kalau adik-adik sedia untuk belajar dan tak cepat berputus asa, adik-adiklah calon yang sesuai untuk menjadi protege kak Z. 

Whatsapp sekarang tau; 0136014583 (Kak Z)
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati

Google+ Followers