Friday, March 3, 2017

PENGALAMAN PERTAMA MINUM ESP

Bila kali pertama u ols minum ESP? Kali pertama kita minum ESP adalah masa berpantangkan anak ketiga tahun 2013. Mula-mula dulu, bancuh ESP plain je. Tapi malangnya, tak lalu di tekak.. hehehe.. mungkin sebab kita jarang sangat minum air yang dibancuh-bancuh ni. Minuman favourite kita adalah air kosong je.. hahaha..

Disebabkan tak boleh minum ESP plain, kita try and error campur benda lain. Try punya try, akhirnya yang serasi adalah ESP campur milo. Satu sudu ESP tambah 2 sudu milo dan air suam. Haaa.. memang serasi dan sesuai dengan tekak kita. Kalau campur lagi dengan nestum, lagi umphhh!! Cicah dengan biskut keping bertambah-tambah sedapnya tau.. Alhamdulillah...
ESP+MILO+NESTUM dengan biskut tawar.. sedap wooo...

Kita suka sangat minum ESP masa berpantang. Senang sangat nak bancuh especially masa breakfast. Maklumlah kan, masa berpantang, semua nak kena cepat. Lagipun, kena berpantang makan.So, ESP memang sesuai untuk membekalkan tenaga. Bila minum ESP perut jadi kenyang. Susu badan pun memang meriah sangat masa ni.

Anak yang ketiga memang menyusu badan secara eksklusif. Jaundis pun cuma seminggu je. Alhamdulillah. Dengan ESP jugak, berpantang lebih mudah. Luka cepat baik, parut semakin pudar, susu banyak, kulit anak pun cantik je..

U ols dah pernah rasa ke ESP? Nak cuba? Boleh lah hubungi saya http://www.wasap.my/0136014583
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati