Wednesday, March 8, 2017

PELUANG MENJANA PENDAPATAN SEHINGGA 6 ANGKA

Assalamua'laikum semua..

Nama saya Azura. Saya berumur 33 tahun, seorang guru Matematik di sebuah sekolah menengah di N.Sembilan. Saya mempunyai pengalaman mengajar selama lebih 9 tahun.

Saya mempunyai 4 orang cahaya mata berumur dari 2 tahun sehingga 6 tahun. Setiap pagi saya akan sediakan sarapan dan bekal untuk anak2 ke sekolah dan ke rumah pengasuh.

Saya juga merupakan seorang pengedar sah Shaklee sejak tahun 2013 dan sekarang berada di rank Supervisor dengan pendapatan bulanan 4 angka.

Anda berminat untuk memulakan bisnes Shaklee? Tapi anda tak pasti bagaimana nak bermula? Saya lah orang nya yang akan membantu anda. Saya akan didik anda seperti mana saya mendidik anak-anak murid saya dengan penuh kasih sayang tetapi tegas. Dan pastinya tegas saya bersebab demi sebuah kejayaan yang mereka sendiri akan nikmati.

Jangan meletakkan terlalu banyak alasan. Anda bekerja, saya pun bekerja. Anak ramai, saya pun sama. Insya Allah, pasti kita boleh sama-sama uruskan masa dengan baik.

Jom mula sekarang. Jangan fikir panjang lagi. Jangan bertangguh. Masa tak akan menunggu kita. Mari sertai saya! Kita jana pendapatan sebanyak mana kita nak seiring dengan usaha.

Hubungi saya ZURA di talian 0136014583. Jom berjuang bersama-sama..
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati