Saturday, May 13, 2017

5 TIPS AWET MUDA & CANTIK

"Kak Bedah ni nampak muda lah. tak macam orang umur 50 tahun. Ingatkan baru 38 tahun"

Wowww! Siapa tak suka bila orang cakap macam tu, kan? Macaam mana nak nampak muda ye? Ada orang tu memang baby-faced sampai orang tak sangka dah banyak umurnya.

Kak Z nak share la tips sikit. Tips Nampak muda dari usia. Tips Awet Muda la maksudnya.

  • JAGA KEBERSIHAN GIGI - Aik? kenapa gigi pula? Haa biasanya, bila seseorang tu senyum nampak gigi tu manis kan? Lebih-lebih bila gigi tu bersih. Senyuman menawan menjadikan kita nampak lebih muda. Rajin-rajinkan senyum dan jaga gigi ye.
  • AMALKAN GAYA HIDUP SIHAT - Setiap hari luangkan masa untuk bersenam. Sekadar berjalan kaki di halaman rumah selama 20 minit pun dah cukup. Kak Z selalu tengok makcik-makcik yang selalu jogging di taman rekreasi tempat kak Z memang nampak kuat dan bertenaga je.
  • BERHENTI MEROKOK- Kak Z tak nampak lah apa faedahnya merokok ni. Banyak sangat kesan negatifnya. Merokok menjadikan kulit seseorang tu berkedut dan nampak tua. Penyakit-penyakit lain pun lagi lah mudah menyerang sebab banyak sangat racun (nikotin) dalam badan.
  • KURANGKAN TEKANAN - Ah susah juga bab ini kan. Siapa tak pernah rasa tekanan dalam hidup. Tekanan di tempat kerja, masalah rumahtangga dan macam-macam lagi. Macam mana nak kurangkan tekanan? Kembali lah kepada Pencipta. Minta pada DIA agar kita sentiasa hidup tenang dan mampu menghadapi tekanan dengan baik
  • MINUMLAH ANGGUR, SECARA TERATUR - Menurut Dr. Oz, wain merah memberikan manfaat kepada kesihatan kerana terdapat resveratrol yang mengandungi kadar antioksidan yang tinggi daripada kulit anggur. Eh, tapi kalau orang Islam, mana boleh minum wain? Kau dah gila? hehehe. Sebenarnya kita ada alternatif lain iaitu VIVIX. 
Vivix mengandungi kadar resveratrol yang tinggi yaang membantu melambatkan penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlit dan mengurangkan berat badan.

Sebab tu orang yang mengamalkan VIVIX selalu mengadu yang kulit mereka semakin cantik dan berseri. Anak-anak yang hadiahkan Vivix kepada ibu bapa mereka pun bagitahu yang ibu bapa mereka nampak muda lepas amalkan Vivix. 

Sesiapa yang rasa kulitnya kusam dan seperti nampak lebih berusia berbanding umur sebenar, Kak Z syorkan minum sesudu Vivix setiap pagi. Nak kan hasilnya yang lebih WOW, ambil sekali Shaklee Collagen Powder. 

Anda layak mendapatkan keahlian PERCUMA apabila membeli 2 botol Vivix. Baca di sini untuk manfaat VIVIX selain antia penuaan.  

Sebarang pertanyaan atau pesanan, boleh hubungi Kak Z di talian 013-6014583. Terima kasih.

Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati

Google+ Followers