Wednesday, May 3, 2017

CARA ATASI MASALAH SEMBELIT DI KALANGAN IBU MENGANDUNG


Anda ibu hamil yang ada masalah penghadaman? Sembelit ? Terpaksa duduk dalam tandas sampai berjam-jam tapi 'hasil' tak ada langsung? Memang seksa rasanya kan? Dah lah perut tak selesa, susah pula nak membuang. Arghhhh.. stressss!!

Jangan bimbang. Atasinya dengan OSTEMATRIX. Apa yang bagus sangat tentang OSTEMATRIX ni ye?

Formula nya unik, dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati (wow!). Ostematrix mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron.

Selaim menguatkan tulang, memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas, Ostematrix juga membantu mengurangkan sembelit. Ostematrix sememangnya sesuai dan selamat untuk ibu hamil yang ada masalah sembelit tau.

Masalah sembelit hanya akan menyebabkan kehidupan seharian kita terganggu. Masa untuk keluarga pun akan jadi terhad akibat rasa tak selesa. Boleh menjejaskan emosi juga. Dah lah emosi ibu mengandung selalu berubah kan?

Jadi, atasinya segera dengan Ostematrix. Pengambilan 2-4 biji sehari sudah mencukupi keperluan ibu hamil. Bukan sahaj baik untuk ibu, malahan baik untuk baby dalam kandungan juga. Dan jangan abaikan pengambilan air secukupnya.

Anda mahu mencuba Ostematrix? Kak Z memang syorkan Ostematrix kepada anda kerana bukan sahaja membantu untuk melawas, tapi juga membekalkan sumber kalsium kepada anda.

Hanya SMS/WHATSAPP "OSTEMATRIX" ke nombor 013-6014583.

Kak Z akan segera menjawab SMS/WHATSAPP anda. Hubungi kak Z sekarang, jangan lengah-lengah lagi tau. Salam sayang.

ZURA
013-6014583
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati