Saturday, May 6, 2017

PUNCA WANITA NAMPAK TUA DARI USIA SEBENAR

[20 PUNCA WANITA NAMPAK TUA DARI USIA SEBENAR]

1. Tekanan di tempat kerja dan di rumah.
2. Malas bersenam
3. Suka makan makanan segera
4. Kurang minuk air kosong
5. Suka tidur lewat malam
6. Terlebih makan karbohidrat
7. Terlebih tidur
8. Tak suka makan suplimen
9. Tak berpantang selepas bersalin dengan betul
10. Masalah sembelit
11. Banyak berfikir
12. Suka makan lewat malam
13. Banyak minum air berkafein
14. Kurang rehat
15. Tidak mencuci muka dengan betul
16. Suka tidur dengan make up di muka
17. Tak suka makan buah dan sayur
18. Diet tak seimbang
19. Suka makan makanan bergorwng dan berminyak
20. Kerap kena matahari

Ada tak benda-benda yang kita selalu buat tersenarai dalam list di bawah ni?

Kalau tak ada, bagus lah. Kalau ada? (Kak Z pun terasa 😂😂)

Mungkin dah tiba masa kita betulkan yang biasa dan biasakan yang betul.

Tak salah jadi tua. Tapi bila nampak tua dari usia sebenar, sedihhhhh 😭😭

Nak tak nampak 25 tahun lebih muda? Jawapannya ialah Vivix lah. Ambil bersama dengan Collage Powder, memang terbaik dan memukau hasilnya.


Vivix merupakan suplimen anti penuaan yang powerful dan merupakan produk Shaklee paling laris di pasaran.

Harga sebotol Vivix ialah RM503. Nak dapatkannya dengan harga ahli? Kena la berdaftar sebagai ahli Shaklee dengan saya dulu.

Hubungi saya ye. 0136014583



Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati