Tuesday, December 10, 2013

Shaklee di Hatiku

Ada apa dengan Shaklee?

Hmm.. Saya sebenarnya pernah mengamalkan Set Trial Menyusu Shaklee lepas habis pantang si kembar 2 tahun lepas. Masa tu, ambik vitamin tanpa ilmu dan tanpa panduan yang betul dari penjual. So keberkesanan tu tak nampak sebab tak guna konsep yang betul.. Rugi jugak rasanya..

Tapi waktu mengandung kali kedua, nekad untuk amalkan pengambilan vitamin yang betul. Saya cuba vitamin Vita-lea, ESP dan Ostematrix. Kebetulan, kawan saya merangkap upline sekarang dah jadi SID so lebih mudah untuk buat pesanan dan dapatkan panduan yang betul.

Alhamdulillah, kandungan kali ni memang saya rasa lebih sihat dan kuat. Seminggu sebelum bersalin, saya masih kuat menjalankan tugas harian sebagai guru, isteri dan ibu. Ketika bersalin juga dipermudahkan. Anak juga sihat dan sempurna sifatnya. Berpantang kali ni pun saya lebih relax dan tenang. Semestinya saya berpantang dengan Shaklee. Hari kedua dan seterusnya berpantang, saya mampu menguruskan mandi, makan dan kerenah si kembar yang dah berusia 2 tahun lebih. Yang baby, mak saya yang mandikan sebab saya tak berani nak pegang baby waktu mandi.. Hehehe...

Sepanjang berpantang, saya memang tak amalkan jamu atau set bersalin khusus. Saya hanya ambil ESP, Zinc Complex, B Complex, Alfafa dan Ostematrix. Alhamdulillah, dengan pengambilan vitamin yang konsisten dengan panduan yang betul, saya mampu menyusukan baby sepenuhnya dengan susu badan sampai sekarang (baby dah 4 bulan lebih).

Disebabkan saya yakin dengan Shaklee selepas menggunakannya, jadi saya sign up jadi ahli. Dengan bayaran yuran RM75 seumur hidup, saya kini lebih mudah untuk mendapatkan vitamin pilihan saya dengan harga ahli selain banyak manfaat lain yang telah dan bakal saya terima.

Pembaca yang budiman, dengan panduan yang betul dan ilmu yang kita sendiri cari tentang penyusuan susu badan dan hal keibubapaan, Insha Allah, pengambilan vitamin juga akan berkesan kepada kita.

Jangan mengharapkan makan vitamin selambak, terus susu badan melimpah2, terus luka bersalin sembuh on the spot, terus badan kurus on the spot.

Maka dengan itu, adalah penting anda mendapatkan suplimen Shaklee dari pengedar Shaklee yang sah dan dia SENTIASA BERSEDIA memberikan konsultasi tentang produk Shaklee yang anda beli daripadanya pada bila-bila masa.

Saya, pengedar Shaklee yang sah dan bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda sesuai dengan harga yang anda bayar pada bila-bila masa. INSHA ALLAH, semuanya akan dipermudahkan dengan izin Yang Maha Esa. Jika anda berminat untuk menjadi ahli, saya juga boleh mendaftarkan anda sebaik sahaja anda membuat bayaran yuran. Hanya di hujung jari, semuanya mudah.

Jika anda ada sebarang pertanyaan atau pesanan, sila hubungi ;
Zura (SID.  NO. 930120)
Sms/whatsapp 0136014583
FB : MY Super Health


Posted via Blogaway
Share:
Location: Kuala Pilah, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati