Monday, February 3, 2014

Promosi Februari 2014 : Vita-Lea Iron Formula

Februari datang lagi... Bulan ni promosi Shaklee Beli 1 Percuma 6 diteruskan dengan Vita-Lea pulak..

Vita-Lea Shaklee adalah multivitamin dan mineral pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai 'Vitalize-Mineral' dan disingkatkan sebutan kepada 'Vita-min' dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee.

Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea. Setiap tablet mengandugi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.

Tablet Vuta-Lea disaluti dengan serbuk nutrisi-spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks disebut sebagai "Explo-tab". Ia merupakan tablet multi vitamin yang paling pantas di dunia yang terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65% telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.

Antara manfaat Vita-Lea ialah ;

Penambahan Tenaga Segera
pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian

Pelengkap Nutrisi
Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anemia

Keupayaan Sistem Produktif
Penting kepada remaja yang sedang membesar

Metabolisma
Sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan

Elemen penting pada Set Tubuh
Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon, serta menjaga kesihatan tiroid

Melindungi Organ
Melindungi fungsi buang pinggang, jantung dan hati

Biasanya, kami syorkan Vitalea dalam hampir semua set kombinasi di antaranya ; Set Hamil, Set Berpantang, Set Menyusu, Set Kesihatan Optimum, Set Darah Rendah, Set Kencing Manis dan lain-lain.
Tun Dr. Mahathir adalah salah seorang dari jutaan pengguna setia Vitalea tau.. :-)

Dapatkan konsultasi dan nasihat daripada kami sekarang. Kami akan melayan anda sebaiknya.. Peace!

Hotline :
013-6014583 atau 019-6241209

FB Page :
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati