Sunday, November 27, 2016

KEMUNCULAN SEMULA SID 930120

Assalamualaikum semua. Lama saya tak bersiaran.. Maaf ye... Baru dapat hidayah nak update semula blog ni.. hehehe..

Sebelum ni saya stop sekejap buat shaklee ni tapi tak pernah berhenti. Sekarang ni nak aktif balik betul2..

Kenapa tiba2 je nak buat Shaklee balik?

Haihhh... bukan tiba2.. sebenarnya dah lama  pikir nak buat come back ni.. tapi diri sendiri tangguh2..

Tak pernah pun tinggalkan vitamin Shaklee.. Masih consume Ostematrix, SR  Vitamin C dll sebab badan sendiri memang dapat banyak manfaat dari vitamin2 tu semua.. Kenapa nak berhenti consume? Ye tak?

Kos sara hidup makin tinggi pun salah satu sebab nak kembali berbisnes.. Selalu doa kat Allah mintak Dia tunjukkan jalan macam mana nak bebas dari belenggu loan sekian sekian...

Dan selang sehari atau 2 hari, mesti ada customer yang wasap tanya pasal Shaklee.. mungkin ke tu petunjuk dari Allah? Wallahualam...

Buat dan doa yang terbaik je lah..

Sharing dari hati,
Puan Seri Azura
0136014583

#tsunamishaklee
#lifeisamazing
#shakleeeffect
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati