Sunday, November 27, 2016

SUMBER KALSIUM PILIHAN IBU MENYUSU

Dalam banyak2 produk #shaklee, yang mana satu u ols paling suka?  Kalau kita la, kita paling suka dengan OsteMatrix.

Kenapa? Hmmm... Actually, kita start amik OsteMatrix ni lepas bersalinkan kembar. Normal la kan, bila menyusu badan, akan alami sakit2 belakang, sakit pinggang... Nak2 pulak,  hampir sepanjang masa kena tandem nursing dorang.. So memang kena adjust position yang betul2 selesa untuk ummi & kembar.. Tapi selesa2 pun, kalau satu sessi dah dekat sejam, mau kematu jugak bon2 ummi.. 😂😂

OsteMatrix ni kan membekalkan nutrien harian termasuk KALSIUM yang membantu meningkatkan kesihatan tulang dan gigi. Kita pulak bukan jenis minum susu.. So kita amik OsteMatrix je la sepanjang 5 tahun ni. Mak kita pun kita supply dengan oste ni untuk kesihatan tulang.



Sepanjang kita makan oste ni, Alhamdulillah takde masalah sembelit. Susu badan tu maintain ada je walaupun dah tak mengepam. Jarang jugak sakit2 pinggang atau sakit belakang.. mungkin Oste memang serasi dengan kita.. Apa pun, segala nikmat tu Allah yang bagi..

Alhamdulillah masih mampu lagi nak main kejar2 dengan anak2, masih boleh nak angkat barang berat2, masih berdaya dukung aysar 15kg tu... Semoga oste ni terus serasi dengan kita.. Lama lagi nak pakai badan ni... 😅😅😅


Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati