Friday, October 25, 2013

Testimoni Energising Soy Protein

Salam Jumaat semua.. Hari ni saya nak share sikit testimoni Energising Soy Protein (ESP) yang super duper hot selling tu..



Saya sendiri dah amalkan ESP ni sejak akhir pregnancy dan teruskan sampai sekarang (3 bulan selepas bersalin). Alhamdulillah kulit muka pun dah lebih baik daripada dulu. Parut jerawat pun semakin kurang.. yelah, parut ni pun sejak zaman remaja 10 tahun lepas kot.. Mesti lah ambik masa nak hilang terus.. Yang penting mesti konsisten dan ikut konsultasi yang betul..

Apa kata anda pulak cuba kalau nak tau berkesan ke tidak. Harga pun berpatutan sebab ESP boleh tahan 2 ke 3 bulan tau..

Hubungi saya untuk info/soalan/pesanan.

Superummi Zura
SID. 930120
FB : My Super Health
sms/whatsapp : 0196241209
email : mysuperhealth@yahoo.com.my
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati