Thursday, January 16, 2014

Tips Merancang Jantina Anak



Hai...ini ada sedikit info untuk pasangan suami isteri yang nak merancang mendapat anak lelaki atau pon anak perempuan...Boleh cuba petua kat bawah ni ye :)

Petua dapat anak PEREMPUAN ( XX )
1) Persetubuhan dilakukan sebelum penetasan ovum isteri. Elakkan bersetubuh selama 5 hari dari hari Ovulation tersebut yang boleh dikesan dengan ujian kesuburan.

2) Di galakkan makan makanan yang berasid seperti limau, asam, nenas, cuka dan minuman berkarbonat. Elakkan makan makanan laut.

3) Melakukan Douching dengan menggunakan cecair asid ( Very Dilute Lactacyd ) 2 jam sebelum persetubuhan.

Petua dapat anak LELAKI ( XY )
1) Persetubuhan pada waktu subur adalah penting ( pada hari penetasan ovum isteri)

2) Makanan yang asid seperti buah-buahan limau, mangga, nenas, cuka dan air berkarbonat mesti dielakkan selama 2 bulan sebelum mencuba. Seafood adalah di galakkan.

3) Kaedah suntikan benih lelalaki ( Sperma ) setelah air mani suami menjalani proses layering atau menjalani rawatan bayi tabung uji dan di pilih embrio yang telah disahkan lelaki untuk dimasukkan kedalam rahim isteri.

4) Menukarkan cecair faraj kepada beralkali dengan melakukan douching atau basuh dalam faraj dengan 1 alat khas, 20 ml. Air bikarbonat dimasukkan kedalam faraj lebih kurang 2 jam sebelum mengadakan persetubuhan, ianya boleh dibeli di farmasi ( Sodium Bikarbonat ).

Sumber dari website Dr. Hamid

Herm....Walau apa pon usaha yang kita buat, apa yang penting? Kerjasama! Hehehehe...dan jangan lupa untuk memohon doa dari Allah Taala, Dialah perancang yang Maha Agung.

MY Super Health juga bole membantu anda, kami ada Set Kesuburan untuk Suami dan Isteri :)

Hubungi kami segera tau..Hehe..

Hotline : 0136014583 / 0196241209
FB Pages : MY Super Health
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati