Wednesday, January 25, 2017

CARA MUDAH AGAR AWET MUDA SELALU


Sebelum-sebelum ni masa promosi Vivix jarang nak promote sebab pikir customer tak nak beli Vivix.. bila dah habis promosi, ramai pula tanya pasal Vivix.. So bulan ni nak fokus lebih dengan promosi Vivix..

Saya lagi suka bila customer borong banyak2 waktu promosi sebab memang banyak sangat bestnya. Lagi2 bila beli 6 dapat free 1. Yang free tu harga RM475 kot, siapa lah yang berani nak bagi free gift harga macam tu..

Nanti bila dah masuk bulan Feb 2017, 6 botol Vivix tu takde free sebotol lagi dah. Beli 2 pun tak dapat dah 5% diskaun.

Lagi pun benefit Vivix ni bukan biasa2 tau. Untuk kesihatan optimum tau. Paling impooortant (coco sangat akak), Vivix ni powerful supliment untuk ANTI AGING.. Nak awet muda selalu, minum lah Vivix. Memang tak rugi beli. Baik sangat untuk badan.

Promosi tinggal kurang 7 je lagi tau. Cepat lah order sebelum promosi ni tamat. Rugi sangat2 kalau tak beli sekarang. Ini kalilah wehhh..


DAPATKAN KEAHLIAN PERCUMA SEKARANG!! Tanya saya caranya...

Zura
0136014583
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati