Wednesday, January 25, 2017

Perlu ke Makan Suplimen?

"Ko makan vivix je ke? Vitamin lain tak yah makan ke kalau dah makan vivix?"

Okay, menjawab soalan di atas, sebenarnya bergantung kepada keperluan seseorang. Vitamin-vitamin semua kan ada benefit dia tersendiri.

Macam akak, akak makan vivix sebagai menambah tenaga seharian di samping menjaga kesihatan dalaman. Vivix ni kaya dengan antioksidan. Bagus jugak dalam melambatkan penuaan.

Di samping tu, akak makan ostematrix sebagai memenuhi keperluan kalsium akak. Akak tak suka minum susu sejak dari kecik lagi. Akak minum susu ibu je, hihihi.. jadinya akak amik ostematrix je la dah umur2 macam ni..

Selain tu, akak amik juga Lecithin, Omega Guard, Alfafa Complex, SR Vita C Plus sebagai memenuhi lompong2 dalam tubuh badan.

Bergantung lah kepada keperluan korang. Sama konsep macam, dah makan nasik , ikan dan sayur, perlu ke makan buah... haa gituuuu...

Sepanjang Januari ni ada promosi VIVIX tau.. kalau berniat nak hadiahkan mak ayah tu, boleh la borong bulan ni. Siap dapat free membership lagi dan cash bonus.

Whatsapp akak untuk info ye.. akak sedia memberikan perkhidmatan terbaik.. 
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati