Wednesday, January 4, 2017

HEBATNYA LOBAK UNGU DALAM VIVIX

Kalau sebut lobak je, mesti ingat Vitamin A yang bagus untuk mata kan? Sebenarnya banyak tau khasiat lobak ni.


Kawan-kawan tahu tak adanya lobak berwarna ungu atau pun lebih dikenali sebagai Purple Carrot?

Lobak ungu ni kalau tengok memang nampak pelik dan tak secantik lobak biasa berwarna oren tu. Tapi, khasiatnya jauh melebihi lobak oren. Disebabkan khasiatnya yang superb, maka ia dijadikan sebagai salah satu kandungan dalam suplemen terhebat Shaklee iaitu Vivix.

Antara kelebihan lobak ungu (purple carrot) ni ialah ;

<3 ANTIOKSIDA - melindungi sel badan dari rosak seterusnya membawa kepada macam2 penyakit.

<3 ANTI RADANG - membantu melegakan ARTHRITIS atau sakit sendi

<3 ANTI CARCINOGEN - membantu tubuh melawan kanser

<3 ANTIVIRAL - membantu melawan virus dan bakteria yang mudah berjangkit

<3 VITAMIN A - mengelak arteri tersumbat, secara tidak langsung mengelak penyakit STROKE. Purple carrot juga kaya dengan Vitamin B, C dan E yang membantu merendahkan bacaan kolesterol.

Mana nak beli purple carrot ni? Susah kot nak dapatkannya. Kalau ada pun mesti lah mahal. Tetapi, kini anda boleh dapatkan khasiat purple carrot dengan mudah dan murah daripada Shaklee sebab salah satu kandungan dalam Vivix adalah purple carrot ni.

Selain purple carrot, Vivix Shaklee juga mengadungi Elderly Eropah, Polygonum Cuspidatum dan Anggur Muscadine. Nanti saya kupas lagi tentang bahan2 utama yang lagi 3 ni ye..

Kawan2 belilah Vivix sementara ada promosi hebat ni. Kalau beli twinpack (2 botol) sepanjang Januari ni, dapat 5% discount, keahlian PERCUMA, dapat cash bonus dan boleh beli atas belian exclusive multi stack dispenser. Best kan?

Hubungi saya di nombor telefon 0136014583 untuk info lanjut.
Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati