Wednesday, January 25, 2017

Kenapa Suplimen Terbaik Harganya Mahal??

"Vivix ni berapa RM?"
"RM 475"
"Mahalnyaaaaaa... ðŸ˜²ðŸ˜²"

Kenapa mahal? Sebenarnya harga nya tu dah setanding dengan kualiti nya tau. Salah satu bahan nya iaitu anggur muscadine tu sebiji pun dah hampir RM100 tau. 

Benefitnya pun banyak tau. Antaranya ialah :
💎meningkatkan sistem imun
💎tinggi kandungan serat
💎rendah kalori
💎mengandungi antioksidan
💎diet tinggi serat & baik untuk kuruskan badan
💎baik untuk penghadaman
💎membantu melindungi sel, sesuai untuk pesakit kanser

Kalau ikutkan harga tu dah padan sangat dengan kualiti Vivix tu. Jangan berkira sangat dalam bab kesihatan. Dari sekarang la nak kena jaga kesihatan. Amalkan gaya hidup yang sihat dan suplimen yang baik. Jangan nak tunggu sakit, baru nak mencari.

Ni saya kongsikan testimoni berhenti merokok dengan Vivix. Akak2 kalau ada masalah suami yang susah sangat nak berhenti merokok, boleh lah bagi dia cuba #vivix ni. Ikhtiar, usaha, doa dan tawakal. Insya Allah..




Hubungi saya di 0136014583 untuk pesanan ye. ðŸ˜˜ðŸ˜˜
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati