Wednesday, January 25, 2017

Peluang Menjana Pendapatan

Tahukah anda, sepanjang Januari 2017 ini, dengan pembelian 6 botol Vivix, anda bakal dapat;

✔ sebotol lagi Vivix PERCUMA
✔ keahlian PERCUMA
✔ CASH BONUS

Kalau beli 2 botol Vivix, anda bakal dapat ;

✔ diskaun 5%
✔ keahlian PERCUMA
✔ CASH BONUS

Eh? Beli je pun boleh dapat cash bonus? Haaa.. itu lah keistimewaan yang Shaklee yang bagi kepada semua ahlinya. Walaupun jadi ahli untuk makan sendiri je, kalau pembelian melebihi jumlah tertentu, Shaklee bagi je bonus tanpa banyak soal.

Kalau nak berbisnes lagi lah boleh. Pastikan mintak tunjuk ajar upline anda ye. Asalkan anda sendiri yang nak dan bersedia.


Saya pun boleh guide anda. Nak jadi ahli makan sendiri je pun boleh. Nak biz pun boleh. Jangan risau, saya tak memaksa. Anda sendiri tentukan tujuan dan matlamat anda join ahli ye..


Zura
0136014583
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati