Monday, June 9, 2014

AURA SHAKLEE NATIONAL CONFERENCE 2014

Alhamdulillah, Shaklee National Conference 2014 dah pun berlangsung 7-9 Jun 2014 di Sunway Pyramid Convention Centre. Tahun ni saya juga dapat menghadirkan diri dalam persidangan ni di mana tahun lepas tak dapat hadir sebab accident on the way ke sana.. Alhamdulillah Allah permudahkan tahun ni..
Walaupun tak dapat sebarang anugerah, tapi berbangga juga sebab dapat memberikan sokongan kepada mak Shaklee saya, Nad Zaim. Dia dapat beberapa anugerah tahun ni.. Alhamdulillah, seronoknya..

Saya ke sana hari Sabtu (7 Jun). Secara peribadinya, NC kali ni merupakan sejarah yang saya cipta sendiri. Kenapa? Sebab saya memandu sendiri ke sana. Salah satu FEAR FACTOR saya adalah memandu di kawasa Kuala Lumpur. Pelik kan? Drive ke Terengganu takde masalah pun. Drive dalam kawasan KL yang saya seriau.. Dari dulu tau.. Sebab KL ni bandar besar, traffic jam, simpang banyak.. Pendek kata, memang saya takut driving dalam kawasan KL.. Alhamdulillah, kali ni saya atasi ketakutan saya tu.. Sampai juga akhirnya ke Sunway Pyramid.. TQ juga kepada husband saya yang bagi keizinan kepada saya untuk ke Shaklee National Conference ni.. hehehe...
nyawa saya, anak2.. sorang lagi tinggal 
kat rumah.. hehehe..

Kenapa nak sangat pergi NC ni? Selain nak bagi sokongan kepada mak Shaklee saya si Nad Zaim tu.. Saya teringin nak tengok suasana dan merasai aura NC tu sendiri.. Subhanallah.. Masuk je dewan tu, terasa gah nya.. Macam Anugerah Bintang Popular kot... hehehe... Grand sangat sambutannya.

Istimewanya Shaklee National Conference ni sebab kehadiran Presiden Shaklee Malaysia, Victor Lim, President Shaklee International, Bradford Richardson, CEO Shaklee yang super handsome, Roger Barnett dan Vice President & Ketua Pegawai Sains Shaklee, Dr. Bruce Daggy. Selain daripada beberapa talk sharing berkenaan Shaklee, Shaklee turut melancarkan produk baru iaitu Phytocol-ST yang berperanan menurunkan kadar kolestrol secara semulajadi.

Dapat goodie bag berisi Shaklee stuffs.. Yayy!!

Shaklee National Conference juga menyaksikan lebih kurang 1000 orang SID menerima anugerah di atas pencapaian cemerlang dalam Shaklee termasuklah mak Shaklee saya, Nad Zaim. Seronok sangat.. Tahun depan saya pun mesti dapat award dalamShakleeNational Conference 2015.. Aminnnnnn...
Tahniah Mak Bintang, Nad Zaim..
My BFF & Mak Shaklee.. Sayang ketat-ketat..
 Adik beradik Bintang.. We are the champions!

 Macam biasa, saya bawak bersama anak kembar saya, Aisy & Asyil bersama adik beradik Shaklee saya
memberi sokongan dalam persidangan kali ni. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki untuk hadir ke Shaklee National Conference tahun-tahun mendatang.
with Presiden Shaklee Malaysia, Victor Lim.. 
Kulit dia glowing tau.. hehehe..
Tahun depan kita amik award ye, abg & adik.. Aminn..

Akhir kata, tahniah kepada semua penerima anugerah daripada Shaklee ye.. Kejayaan anda memang menjadi sumber inspirasi saya untuk terus cemerlang dalam Shaklee tanpa mengabaikan tanggungjawab saya kepada kerjaya hakiki dan keluarga..


Jumpa lagi di Shaklee National Conference tahun 2015!!

JOM SERTAI KAMI SEKARANG SUPAYA KITA SAMA-SAMA NAIK STAGE AMBIL AWARD TAHUN DEPAN! HUBUNGI 013-6014583 UNTUK INFO LANJUT.. :-)
Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati