Monday, June 2, 2014

MUKA MENGGERUTU BILA MAKAN SET CANTIK SHAKLEE

Muka menggerutu bila makan Set Cantik Shaklee? Betul ke ni? Kata orang, muka bertambah teruk bila makan Set Cantik Shaklee.. Ish ish ish...


Sebenarnya, kawan-kawan... Itulah yang dinamakan Healing Crisis atau Krisis Pemulihan.. Healing Crisis biasanya terjadi kepada seseorang ketika mula-mula mengambil suplimen. baca ini untuk lebih info..

Muka yang menggerutu pada peringkat permulaan mengambil suplimen, contohya Set Cantik Shaklee adalah disebabkan proses detoksifikasi atau nyahtoksin dalam badan. Lebih banyak toksin dalam banyak, maka lebih banyak healing crisis akan berlaku kepada badan.

Inilah sebabnya kenapa kami SID sangat menekankan kepentingan minum air yang banyak apabila mengambil apa-apa suplimen seperti Set Cantik Shaklee. Air bertindak untuk meneutralkan badan semasa proses pemulihan. Info tentang kepentingan air ada saya tuliskan dalam entry yang ini.

Jadi jangan cepat melatah bila ambil suplimen tertentu seperti Set Cantik Shaklee menyebabkan kulit anda semakin teruk. Perlu diingat bahawa kulit anda mempunyai banyak toksin setelah sekian lama mengamalkan produk kulit yang berbahaya mahupun intake makanan yang tidak seimbang.

Dengan Set Cantik Shaklee, biar lambat berkesan asalkan selamat dan semulajadi. Ada produk kulit tertentu, kesan cepat tapi ada bahan yang berbahaya dan boleh memudaratkan kulit dalam jangka masa yang panjang.. Haa... mana satu pilihan anda? Lambat Tapi Selamat  atau  Cepat Tapi Merana???

Sila hubungi saya untuk info lanjut ;
Azura
CALL/SMS/WHATSAPP : 013-6014583
FB : MY Super Health
Email : mysuperhealth@yahoo.com.my
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati