Tuesday, April 15, 2014

ESP untuk ibu menyusu

Salam sayang semua.. hari ni nak sharing sedikit tentang ESP.. Energising Soy Protein, minuman berasaskan soya yang agak famous di kalangan ibu menyusu. Kenapa ibu2 suka sangat dengan ESP ni?

Secara personal, saya suka ESP sebab membantu saya meneruskan penyusuan susu ibu tau. Sebagai ibu yang sentiasa sibuk dengn urusan harian, selalu penat, sibuk dan kadang-kadang tak sempat nak makan.. Biasanya saya nak breakfast berat memang tak sempatlah. Kalau nak pergi kerja, minum ESP+milo segelas.. Masa break pun tak tentu sebab mengajar di sekolah kan. Masa yang ada gap sekejab, boleh lah pam susu, Alhamdulillah dapatlah hasil yang boleh tahan jugak..

Kalau cuti atau untuk suri rumah, pagi tak sempat makan sebab sibuk nak uruskan rumah dan anak2...So, ESP jugak boleh jadi penyelamat.. Baby nak bergayut je? Takpe, itulah istimewanya menyusu badan. Bonding dengan anak lebih kuat.

Dengan ESP, insya Allah susu badan lebih pekat, anak lebih kenyang, badan lebih sihat, boleh kurangkan berat badan, kulit ibu dan baby lebih cantik.. Saya suka.. Saya suka..saya suka.. Awak tak nak cuba? :-)

Jom baca apa kata consumer ESP yang lain...








Berminat nak cuba?
Sila hubungi ;

Azura
Id : 930120
013-6014583
mysuperhealth@yahoo.com.my
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati