Saturday, April 12, 2014

Omega Guard : Vitamin Untuk Jantung

Penyakit jantung kekal menjadi salah satu punca utama kematian di dunia. kenapa? gaya pemakanan tak sihat dan malas bersenam antara faktor utamanya. So, apa kata kita sokong jantung kita dengan senaman yang teratur, pengurusan emosi yang bijak, diet rendah lemak dan kolesterol serta disokong juga dengan produk Shaklee yang terbaik dari ladang.. hihihi..


Omega Guard adalah salah satu vitamin Shaklee sesuai untuk kesihatan jantung. OG membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

Omega Guard membantu 
  • mengurangkan risiko penyakit jantung koronari
  • memperbaiki kesihatan kardiovaskular
  • memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal
  • memelihara kesihatan otak, 
  • memelihara penglihatan dan fungsi-fungsi sendi
  • mengembangkan fungsi-fungsi otak
Omega Guard mengandungi satu rangkain penuh 7 jenis asid lemak omega-3 iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. Satu hidangan Omega Guard menyediakan 990mg asid lemak omega-3.

Bezanya minyak ikan Omega Guard berbanding dengan jenama yang lain adalah OG dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi. Serta menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat dalam kebanyakan ikan.

Satu botol Omega Guard mengandungi 90 kapsul dan sesuai untuk penggunaan selama 3 bulan. Berbaloi-baloi dengan harganya. 

Berminat untuk cuba?
Sila hubungi 013-6014583 untuk sebarang soalan atau pertanyaan.. :-)


Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati