Sunday, April 13, 2014

Set Kulit Cantik buatkan Kulit Halus dan Gebu

Assalamua'laikum semua.. Semoga hari ni lebih baik dari semalam ye..  Hari ni nak share sikit tentang Set Kulit Cantik Shaklee. 

Set Lengkap nya terdiri daripada ESP, Vita C, Vita E dan B Complex. Jom kita baca apa peranannya...

Vita E Complex
  • melambatkan penuaan
  • mengurangkan kedut, garis halus, akne
  • mengurangkan kesan parut
  • memulihkan tekstur kulit dan tone muka, dada dan otot peha
Sustained Release Vita C Plus
  • membentuk kolagen
  • membantu mencerahkan kulit
  • melambatkan penuaan
  • menyekat pembentukan pigmen (punca jeragat)
B Complex
  • melembapkan kulit
  • mencegah pembentukan pigmen
  • merawat masalah jerawat
ESP
  • awet muda
  • merangsang pembentukan semula kulit dan otot
  • mengurangkan kedutan
  • melambatkan penuaan
  • mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot
  • mengurangkan kesan parut
Set ini juga saya amalkan sekarang sebab saya memang punya masalah kulit sejak zaman remaja lagi. Alhamdulillah, sekarang parut jerawat semakin kurang. Malah jerawat pun dah jarang-jarang nak lepak kat muka saya.. Segan kot..hahaha..

Jom tengok pula testimoni orang lain selepas mengamalkan set kulit cantik Shaklee ni.. :-)






Rata-rata pengguna Set Kulit Cantik Shaklee berpuas hati dengan hasil yang kebaboomm gitu.. Anda bila lagi?

Apa pun, anda boleh memilih mana-mana kombinasi vitamin untuk kulit mengikut bajet anda. Yang penting, mesti ambil secara konsisten serta jaga pemakanan. Konsultasi akan saya berikan secara percuma setelah anda membuat pembayaran kepada saya.

Nak order? Jom hubungi saya sekarang... :-)

HOTLINE : 
013-6014583 / 019-6241209

FB PAGE :
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati