Friday, April 18, 2014

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

Best ke jadi ahli Shaklee ni? Hmm.. Sama lah macam kita pergi shopping mall contoh macam JJ.. Bila kita jadi member JJ tu, dan belanja RM sekian-sekian dan kita akan dapat tebus shopping voucher.. Macam mana feeling tu? Mesti la h teruja kan.. Sama la kekdahnya macam jadi ahli Shaklee ni.. Meh nak list outkan apa kelebihan menjadi ahli Shaklee..

HARGA AHLI
Of Course dapat beli barang dan produk Shaklee dengan HARGA AHLI.. Kami sebagai pengedar Shaklee hanya menjual produk Shaklee dengan harga retail kepada non-member.. Jadi, anda digalakkan untuk menjadi ahli Shaklee untuk menikmati keistimewaan Harga Ahli ni..

KEMUDAHAN UNTUK ORDER
Sekarang, Shaklee telah pun beroperasi secara online.. Makanya anda boleh membuat belian secara online pada bila-bila masa.. Nak walk in ke cawangan-cawangan Shaklee pun boleh.. 

MAINTAIN POINT
Apabila anda membeli produk Shaklee, anda akan mendapat point. Sekiranya anda menjadi ahli hanya untuk kegunaan makan sendiri, maka tak perlulah nak maintain point. Tapi kalau nak berbisnes, anda perlu maintain point-point tertentu untuk melayakkan anda mendapat bonus bermula daripada 2 angka sehingga berangka-angka yang anda mahu.

MODAL YANG SANGAT RENDAH
Yuran untuk menjadi ahli Shaklee hanyalah RM 75 ( business kit RM 65 + postage RM10) sahaja seumur hidup. Tak perlu nak renew setiap tahun pun. 
Nak keahlian percuma? Boleh.. Anda hanya perlu membuat belian produk Shaklee sebanyak RM 650 ke atas untuk mendapat keahlian percuma..

Banyak lagi benefit menjadi ahli Shaklee ni. Kalau nak cerita memang tak cukup sehari.. Hehehe.. 

Jom daftar ahli sekarang bersama saya, Azura (ID. 930120).. Anda berpeluang menjana pendapatan tambahan, malah lebih banyak dari gaji anda sekarang. Anda juga akan diperkenalkan dalam keluarga kami yang akan membantu anda dalam apa sahaja urusan berkaitan Shaklee ni..

Sekali lagi saya nak ajak anda mendaftar dengan saya. Cara daftar? Senang je.. Hubungi saya kalau nak tau.. :-)

Zura
SMS/WHATSAPP : 013-6014583
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati