Tuesday, April 8, 2014

Mealshakes pembuka selera kanak-kanak

Mealshakes membantu ;
- meningkatkan selera makan
- mengurangkan masalah sembelit
- menguatkan sistem imun badan

Sesuai untuk kanak-kanak seawal umur 1 tahun ke atas.
Anak kembar saya pun pengguna Mealshakes jugak sebab memang ada ketiga-tiga masalah.. Alhamdulillah, dah jarang sangat kena macam tu..

Ni ada beberapa testimoni customer yang saya nak kongsi dengan anda.. Cekidauttt..






Anda berminat nak cuba?

Sila hubungi saya ;

iR Zura
#starworldSID
013-6014583
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati