Thursday, October 2, 2014

PROMOSI OKTEBER 2014 : ESP BELI 6 PERCUMA 1

Promosi ESP datang lagi bulan ni.. Macam biasalah la, BELI 6 PERCUMA 1.. Meh saya nak explain apa kelebihan kalau anda beli ESP bulan Oktober  2014 ni..



Beli 6 ESP, anda bakal dapat........
1 lagi ESP (beli 6 dapat 7.. best kan?)
keahlian percuma
cash rebate (cash bonus)
kulit yang halus mulus
kenyang lebih lama.. boleh turunkan berat badan

1 ESP berharga RM 150..
6 ESP berharga RM 900..
Dapat lagi 1 ESP bernilai RM 150 + Cash bonus RM 36..

Wahh... Memang lebih jimat lah kalau beli bulan ni kan.. Boleh lah pakat-pakat share beli dengan kawan-kawan dan saudara mara..  Terbaik....  apa tunggu lagi??

Meh cepat hubungi saya sebelum ESP kehabisan stok..Yelah.. barang baik, tambah pulak promosi terhebat bulan ni.. Cepatlah sold out tu nanti..

SMS/WHATSAPP : 013-6014583 (Azura)

Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati