Wednesday, October 1, 2014

SET CANTIK IDAMAN KALBU

PEREMPUAN... Memang tak lari dengan kecantikan.. Semua ingin tampil berseri-seri di depan orang tersayang..

Sama lah macam saya pun.. Saya inginkan kulit berseri-seri, halus mulus dan bebas cela.. Biar nampak menawan di hadapan suami dan anak-anak. Sebab tu saya pilih SET CANTIK Shaklee ni.. Antara set kegemaran saya sepanjang masa.,

Saya mula mengamalkan SET CANTIK SHAKLEE ni sejak beberapa bulan yang lalu. Masalah kulit saya sebelum ni adalah kulit kusam, jerawat dan parut. Sejak mencuba Set Cantik Shaklee, kulit saya rasa lebih cerah, jerawat semakin jarang wujud dan parut pun semakin pudar. Suka sangat.. Yang penting, suami pun perasan perubahan kulit saya.

Set Cantik Shaklee terdiri daripada ESP, Vita E Complex, Vita C Plus dan B Complex.. Saya juga add on GLA Complex untuk menghapuskan jerawat. Saya memang suka lah set ni sebab ia menjadikan kulit saya lebih cantik berseri berbanding dulu. Orang sekeliling pun ingat saya masih 20-an.. Hehehe.. Malu aiii....


 >______<
PS Azura
013-6014583
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati