Thursday, March 20, 2014

MEALSHAKES membantu si manja kekal aktif dan ceria


Ni lah anak bujang kembar saya.. 3 tahun dah sekarang.. Dah diperkenalkan dengan Mealshakes Shaklee sejak umur setahun lebih.. Kenapa? Okay, macam ni...

Anak2 saya ni ada masalah sembelit yang sangat kerap, selalu demam dan batuk, dan tak suka makan nasik.. Menyusu je.. Ibu-ibu pernah tak alami masalah macam ni? Mesti lah risau kan? Sama lah macam saya.. So, saya banyak lah cari info tentang masalah-masalah ni sampailah terjumpa info tentang mealshakes.. Terus la beli..

Alhamdulillah, memang positif perubahan dorang.. Selera makan meningkat.. Selalu kalau masak, memang jarang lah nak habis.. Sekarang seronok lah nak masak bila ada orangnak makan.. Sekarang, dah dekat time tidur malam pun, boleh mintak biskut lagi..

Sembelit? Alhamdulillah, dah jarang sangat lah sembelit.. Hari2 memang smooth je perjalanan poo poo dorang.. Demam pun dah jarang.. Kadang-kadang 3 4 bulan sekali barulah demam..

Setiap pagi saya buat susu dorang campur satu scoop kecik je mealshakes ni..so satu canister boleh tahan 1 ke 2 bulan. Saya pun minum jugak mealshakes ni buat campur dengan esp dan milo. Sebab mealshakes ni sedap rasenye.. Hehehe...

Alhamdulillah dipertemukan dengan Mealshakes ni..Anak2 saya kekal aktif dan ceria, danyang paling penting, sihat.. :-)

Pastikan anda mendapat panduan yang betul bila ambik supplemen ye..

Untuk pesanan atau pertanyaan, sila hubungi ;

Zura
013-6014583
Www.facebook.com/mysuperhealth
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati