Monday, September 15, 2014

AIR BERSIH DAN SEDAP DENGAN GET CLEAN WATER PITCHER


Cuba buka paip di rumah anda. Lihat air yang keluar. Air nampak bersih tapi setakat manakah ianya selamat untuk diminum?

Sebenarnya,bahan kimia seperti racun perosak, logam berat dan bahan cemar industri yang boleh membahayakan kesihatan mungkin terdapat dalam air yang anda sekeluarga minum saban hari. Tambahan pula, 20% daripada punca pendedahan plumbum terhadap manusia datangnya daripada air minuman.

Istimewanya, air yang lebih dan sihat datangnya dari sebuah JAG AIR sahaja!

Air yang lebih bersih dan sihat tersedia untuk 365 hari. GET Clean Water, merupakan sistem penapisan air multipaten yang baru. Berbanding dengan Jag Air yang lain, Get Clean Water menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.

Get Clean Water merupakan sistem penapis jag air yang pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula. Jadi kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. Iajuga berupaya menapis 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.

ADA APA DENGAN GET CLEAN WATER 

Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat.

Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin

Disahkan dapat menuras 303 liter air bagi setiap turasan-dua kali ganda lebih daripada jenama terkemuka.

Sistem Penuras Jag Air berblok- Karbon Isian Semula yang pertama

KELEBIHAN GET CLEAN WATER

Hanya RM 1.30 bagi setiap liter
Air yang lebih sihat dan rasanya yang enak
Jag Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras-tidak memerlukan kuasa elektrik.
Ringan dan mudah dibawa ke mana sahaja
Menjimatkan kos-tanpa perlu dimasak

KLIK SINI UNTUK ORDER SHAKLEE GET CLEAN WATER PITCHER

Sayangi keluarga anda. Berikan air yang berkualiti untuk keluarga anda supaya anda hidup sihat sepanjang hayat.

AZURA
☏ 013-6014583
✉ mysuperhealth
Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati