Wednesday, September 3, 2014

PROMOSI BERGANDA SEPTEMBER 2014


SHAKLEE DOUBLE PROMOTION!!

Wahhh... memang RARE ni.. Ini kali pertama dalam sejarah, Shaklee buat promosi sebegini rupa tau.. Dua promosi dalam satu bulan..

Baru je saya cerita tentang Collagen Powder sebelum ni kan? {rujuk di sini). Tup-tup bulan ni promosi Shaklee Collagen Powder pulak..  Macam petanda pulak kan? Hehehe... Inilah masanya kalau anda nak cuba Collagen Powder.. Beli 6 Percuma 1 + Keahlian Percuma.. Boleh lah pakat-pakat dengan kawan-kawan untuk beli sekali.. Kalau untuk diri sendiri, 7 kotak ni memang cukup penggunaan sehingga 7 bulan kalau kena gayanya..

Mealshakes pun ada jugak promosi. Anda boleh rujuk di sini untuk manfaat mealshakes.. Beli 3 Percuma 1..  Memang sesuai lah untuk sekeluarga.. Saya sendiri consume Mealshakes dengan anak-anak kembar saya. (rujuk TESTIMONI MEALSHAKES) Makanya, 3 + 1 canister Mealshakes ini memang boleh bertahan sehingga 8 bulan.. Memang menjimatkan..

Beli 1 je pun boleh.. Tak ada masalah.. Jangan lepaskan peluang untuk mencuba Shaklee Collagen Powder dan Mealshakes tau.. Pembelian anda tentunya berbaloi-baloi..

SMS/WHATSAPP 013-6014583 untuk info lanjut ye... ^____^
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati

Google+ Followers