Wednesday, September 10, 2014

BEZA GLA COMPLEX SHAKLEE DENGAN EPO


"GLA Complex dengan EPO sama ke?"

Tanya seorang customer kepada saya. Mari saya ceritakan sikit perbandingan di antara GLA Complex Shaklee dan Evening Primrose Oil. 

Suplimen Evening Primrose Oil (EPO) diekstrak dari tumbuhan Evening Primrose.
evening primrose

Suplimen GLA Complex Shaklee diekstrak daripada tumbuhan Borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO. Borage juga 3 kali lebih dari segi bioavailabilti dan 3 kali lebih berkesan berbanding EPO. 
borage

PERSAMAAN?
Kedua-duanya mengandungi gamma-linolenic acid (GLA) yang diperlukan oleh badan.

*Gamma-linolenic acid adalah asid lemak yang terkandung dalam minyak tumbuhan. Dan digunakan dalam suplimen kesihatan untuk membantu pelbagai masalah kesihatan berkaitan.

info tentang GLA rujuk di sini .

PERBEZAAN?
GLA Complex Shaklee mengandungi gamma-linolenic acid (GLA) yang lebih tinggi daripada kandungan dalam EPO.
Digabungkan dengan minyak bunga matahari, omega-6 dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. 

MANFAAT GLA COMPLEX?

Ingin mendapatkan manfaat GLA Complex untuk badan anda? Sila hubungi saya terus untuk konsultasi atau pesanan. GLA Complex hanya RM 91.25 dengan 60 kapsul di dalamnya.



Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati