Monday, September 1, 2014

BAYI SUSU IBU, BAYI YANG HEBAT

Beruntung lah bayi yang menyusu dengan susu ibu. Banyak benefit sebenarnya menyusukan bayi dengan susu ibu. Gambar di bawah sebagai rujukan bersama..


Bagi ibu-ibu cantik yang mampu menyusukan bayi,  teruskan. jangan mengalah. Jangan jadikan alasan susu tak ada untuk menafikan hak si anak. Setiap ibu pasti mampu dan berupaya menyusukan anak kecuali atas sebab-sebab tertentu seperti penyakit.

Jom berusaha untuk terus menyusukan anak sehingga berumur 2 tahun. Jika ibu-ibu mahukan sokongan suplimen untuk penyusuan, mari cuba SET MENYUSU SHAKLEE.. Saya juga salah seorang pengguna SET MENYUSU SHAKLEE sejak anak saya lahir dan sekarang berusia 1 tahun 1 bulan.. masih lagi menyusu badan.. Insya Allah akan diteruskan sehingga usia 2 tahun seperti abang-abang kembarnya..

Jika ingin mendapatkan tips-tips eksklusif tentang penyusuan susu ibu atau info lanjut tentang SET MENYUSU SHAKLEE, sila SMS/WHATSAPP 013-6014583. 

Saya sedia membantu anda. Saya sedia berkongsi pengalaman mengamalkan SET MENYUSU SHAKLEE. Insya Allah.. ^______^


PS Azura
013-6014583
Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati