Wednesday, September 10, 2014

NYAH TOKSIN DENGN SHAKLEE

Pernah dengar tak tentang DETOKSIFIKASI?


Detoksifikasi adalah proses penyingkiran toksid yang terkumpul dalam tubuh badan kita terutamanya di hati, kolon, ginjal, darah dan sistem limfotik.

Apabila mula mengambil sebarang suplimen, ada yang mengalami suatu jangkamasa penyesuaian. Simptom-simptom ini kelihatan seperti penyakit, tetapi sebenarnya bukan. Ianya adalah tindakbalas oleh tubuh kerana kekurangan khasiat disebabkan tabiat pemakanan kita. Apabila makanan berkhasiat dibekalkan dengan mengejut oleh suplimen, krisis pemulihan atau healing crisis terjadi diaman proses detoksifikasi bermula..

Pada waktu detoksifikasi, ada kemungkinan kita mengalami pening, kelesuan, sakit kepala, ketidakhadaman (perut kembung, lapar), cirit-birit, kahak berlebihan, kencing keruh, berasa hangat, berpeluh dan lain-lain. Simptom ini berbeza antara individu dan akan berlalu selepas 1 -2 minggu.

Pada waktu krisis pemulihan, minumlah banyak air masak yang bersih, rehat secukupnya dan makan lebih sayuran dan buah-buahan. Selagi mana kita memahami ini adalah simptom pemulihan, kita akan mudah melalui fasa ini.

Alfafa Complex dan Herb-lax adalah antara produk Shaklee yang berfungsi sebagai menyahkan toksin dalam badan kita. Jom buang toksin dalam badan kita sekarang. Jangan kumpul racun dalam badan sampai ke tua. Bertindak sekarang!!


SuperUmmi Zura
013-6014583
mysuperhealth@yahoo.com.my
Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati