Sunday, July 27, 2014

SELAMAT HARI RAYA 2014

Alhamdulillah.. hari ni adalah hari Ramadhan terakhir untuk tahun 2014.. Rasa macam baru je masuk bulan Ramadhan, tup tup dah nak beraakhir.. AllahuAkbar..

Esok Insya Allah kita akan menyambut bulan Syawal. Alhamdulillah jugak puasa saya tahun ni penuh.. Memang rare la macam ni.. Hehehe..rezeki tahun ni puasa penuh lagi macam 2012 dulu.. Tahun 2012 penuh sebab menyusu badan.. Tahun ni pun rezeki menyusu badan, penuh jugak puasa.. heeeeee...

Apa pun, dalam kita menyambut Syawal, jangan dilupa lepada mereka yang serba kekurangan ye. Ingat-ingatlah orang yang kurang bernasib baik. Teruskan berdoa untuk semua orang Islam di dunia..

Elakkan dari membazir. Makan pun sama tau. Mesti jaga pemakanan.. Jangan sumbat je makan ikut sedap perut. 

Saya dan keluarga ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN.. Selaamat berhari raya semua.. Jemputlah datang ke rumah.. 

P/S : Kedai vitamin saya tetap buka di hari raya ni.. Takde cuti-cuti.. So kalau nak vitamin di hari raya ni atau bila-bila je, roger saya sms/whatsapp 013-6014583 anytime..

wassalam... ^__________^

Azura
013-6014583
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati

Google+ Followers