Thursday, July 3, 2014

TIPS KURUS SEMASA BERPUASA

Pejam celik pejam celik dah pun masuk 5 Ramadhan hari ini. Selamat Berpuasa Kawan-kawan semua.. Semoga Ramadhan kali ini memberikan seribu keberkatan dalam hidup kita. Perbanyakkan amalan rohani demi mengejar pahala.. Insya Allah..

Entry kali ni saya nak bercerita juga tentang Tips Kurus Semasa Berpuasa... Semoga memberikan manfaat kepada anda..

Tips Kurus Semasa Berpuasa

JANGAN SKIP SAHUR - ia penting untuk bekalan tenaga sepanjang hari

ELAKKAN MINUMAN BERKAFEIN & BERGAS - ia akan mempercepatkan dehydration

PILIH PROTEIN YANG BERSIH - protein yang terkandung dalam Cinch Shake & ESP membantu lebih lama kenyang.

LEBIHKAN BUAH-BUAHAN-makan buah-buahan ketika bersahur dan berbuka. Buah-buahan membantu lebih kenyang selain mengelakkan daripada sembelit ketika berpuasa.

SENAMAN - berpuasa bukan alasan untuk tidak bersenam. Anda boleh melakukan senaman ringkas di memasak, mengemas rumah, malah berjalan di shopping mall pun dikira sebagai senaman.

KURANGKAN MAKANAN BERMINYAK-makanan berminyak pastinya berlemak kan? Tau kan itu salah satu punca berat badan bertambah kan?

MINUM AIR BANYAK - sepanjang waktu berbuka sehingga bersahur, jangan pandang ringan akan pengambilan air anda. Penting untuk mengelakkan dehidrasi

TAHAN NAFSU DARI MAKAN TERLALU BANYAK-memang ketika puasa, nafsu kita nak makan macam-macam. Atasinya dengan perbanyakkan amalan rohani dan selalu SABAR...

Tips Kurus ini takkan berkesan kalau anda sendiri tak kuat semangat. Kurangkan yang tak patut, lebihkan apa yang perlu. RAMADHAN bukan sekadar menahan lapar dan dahaga je, tapi jugak mengawal nafsu kita daripada melakukan perkara yang Allah tak suka.

Selain nak kongsi tips kurus ni,  saya nak senaraikan SET-SET KURUS SUPERB  yang super hot dalam MY Super Health ni. Check this out yaww...

a. ) Alfafa Complex + Lecithin + Cinch Shake
b. ) Alfafa Complex + Lecithin + ESP (sesuai untuk ibu menyusu)
c. ) Alfafa Complex + Omega Guard + Cinch Shake
e. ) Alfafa Complex + Omega Guard + ESP (sesuai untuk ibu menyusu)
f. ) Herblax + Lecithin + Cinch Shake
g. ) Herblax + Lecithin + ESP
h. ) Herblax + Omega Guard + Cinch Shake
i. )  Herblax + Omega Guard + ESP

KLIK DI SINI UNTUK MEMBUAT PESANAN SET KURUS SUPERB

SET KURUS SHAKLEE juga membantu anda menurunkan berat badan secara sihat di samping menghalang anda makan secara berlebihan. Sebabnya SET KURUS SHAKLEE ni membantu dengan 3 cara ; BAKAR lemak, BUANG toksin & BINA otot. Best kan?

Semoga Ramadhan tahun 2014 ni menjadi Ramadhan yang paling bermakna buat kita semua.Jangan lupa tips kurus ni tau.. Babai for now...

^_____^
Azura
013-6014583
Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati