Saturday, August 2, 2014

PENGEDAR SHAKLEE TERHEBAT DI NEGERI SEMBILAN

Wah gitu tajuk entry kali ni.. hehehehe..

Saya adalah salah seorang pengedar sah Shaklee di Negeri Sembilan. Anda boleh menghubungi saya pada bila-bila masa. Saya sedia memberikan khidmat nasihat dan konsultasi berkenaan kesihatan anda dan juga Shaklee.

Saya menawarkan perkhidmatan penghantaran produk ke rumah atau di mana-mana kawasan seluruh Kuala Pilah, Bahau, Seremban dan Senawang (sekiranya ada ready stock). Saya juga sedia mengepos produk Shaklee kegemaran anda di seluruh Malaysia.

Di sini saya nyatakan, sebaik sahaja anda membuat pesanan kepada saya, anda berhak mendapat :
khidmat nasihat dan konsultasi percuma
penghantaran ke rumah di seluruh Kuala Pilah, Bahau, Seremban dan Senawang (Negeri Sembilan)
tawaran-tawaran istimewa (khas untuk pelanggan saya sahaja)

Saya telah membantu ramai pelanggan saya mendapatkan berat badan idaman, kulit yang cantik dan tahap kesihatan yang mereka ingini. Alhamdulillah.. dengan pengambilan vitamin Shaklee secara konsisten dan mengamalkan gaya hidup sihat serta tips-tips yang saya kongsikan, mereka lebih sihat daripada biasa. Bila badan sihat, hidup pun lebih riang dan bahagia kan?

Saya juga sedia berkongsi pengalaman dan pengetahuan saya tentang produk Shaklee yang juga telah saya amalkan selama lebih setahun.

Bantu saya untuk bantu anda. Hubungi saya, pengedar sah Shaklee anda,Azura Yaacob sekarang.

ANDA BERHAK HIDUP LEBIH SIHAT DAN LEBIH BAHAGIA.



Azura Yaacob
013-6014583
mysuperhealth@yahoo.com.my
www.facebook.com/mysuperhealth
Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati