Wednesday, November 12, 2014

KUASA SEBOTOL HERBA

Sebelum ini, ada saya tuliskan tentang HERB-LAX kan? Bagaimana ia berfungsi mengatasi masalah penghadaman seperti tidak lawas. Herb-lax juga membantu mengempiskan perut. Rasa-rasa anda lah, apa yang menyebabkan sebotol Herb-lax yang kecil dan murah tu, berkesan dalam mengatasi masalah ni? Semua customer saya yang pernah order Herb-lax daripada saya, memang akan repeat order. Best sangat untuk perut diorang.

Macam yang saya cakap dalam entry ini, HERB-LAX mengandungi 9 herba yang setiap satunya memberikan fungsi berbeza tapi digabungkan, SUPERB la jawabnya.

9 Herba dan fungsi yang dimaksudkan ialah ;

SENNA LEAVES

  • Merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut
  • Percepatkan proses detoksifikasi
  • Mengurangkan penyerapan lemak

BUCKHORN BARK

  • Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus

LICORICE ROOT

  • Membantu proses detoksifikasi

FENNEL SEEDS

  • Mengeluarkan toksin yang terkumpul
  • Membantu pencernaan
  • Membantu mengatasi masalah sembelit/kembung perut atau usus

ANISE SEEDS

  • Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan

RHUBARB ROOT

  • Herba yang digunakan oleh perubatan Cina sebagai antibiotik

BLUE MALVA FLOWER

  • Membantu proses detoksifikasi 
  • Mengimbangi tekstur kulit

CULVER'S ROOT

  • Membantu masalah lebihan air dalam badan
  • Membantu masalah asma

ALFAFA LEAVES

  • Membersihkan usus, darah dan hati

Hmm.. bukan calang-calang lah HERB-LAX ni.. Walaupun botolnya kecil tapi manfaatnya tersangat lah hebat. 9 Herba tradisional yang bagus untuk kesihatan usus.

Dapatkan HERB-LAX anda sekarang. Bebaskan usus anda dari belenggu. Yeahhh!!


Puan Seri Azura
013-6014583
mysuperhealth@yahoo.com.my
Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati