Wednesday, November 12, 2014

TAK PERLU LAGI LEPAK DALAM TANDAS BERJAM-JAM


Anda ada masalah penghadaman? Sembelit ? Terpaksa duduk dalam tandas sampai berjam-jam tapi 'hasil' tak ada langsung? Memang seksa rasanya kan? Dah lah perut tak selesa, susah pula nak membuang. Arghhhh.. stressss!!

Jangan bimbang. Atasinya dengan HERB-LAX.Apa yang bagus sangat tentang HERB-LAX ni ye?

Herb-lax terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi : alfafa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver's root.

Sifatnya menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut, terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

KEBAIKAN HERB-LAX
Pembersihan najis yang tersekat
merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kitamembantu masalah sembelit
mengembalikan proses semulajadi pergerakan usus
mengempiskan perut
membantu mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut.

Masalah sembelit hanya akan menyebabkan kehidupan seharian kita terganggu. Masa untuk keluarga pun akan jadi terhad akibat rasa tak selesa. Boleh menjejaskan emosi juga. Jadi, atasinya segera dengan HERB-LAX. Pengambilan 2 kali seminggu pun dah mencukupi. Dan jangan abaikan pengambilan air secukupnya.

Anda mahu mencuba HERB-LAX? Saya memang syorkan HERB-LAX kepada anda kerana bukan sahaja membantu untuk melawas, tapi juga bagus untuk menurunkan berat badan.

Hanya SMS/WHATSAPP "HERBLAX" ke nombor 013-6014583.

Jangan
Saya akan segera menjawab SMS/WHATSAPP anda. Hubungi saya sekarang, jangan lengah-lengah lagi tau. Salam sayang.


Puan Seri Azura
013-6014583
mysuperhealth@yahoo.com.my
Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati