Monday, November 10, 2014

VITAMIN C TERHANGAT DI PASARAN


Sustained Release? Pembebasan berterusan? Maksudnya? Untuk pengetahuan semua, setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk  kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin Cbuah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan  vitamin C di dalam 2 tablet vitamin Shaklee(di dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavoid (25% dari bioflavoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai  Vita C Plus. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi,  menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.

KELEBIHAN SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS
merangsang pembentukan kolagen
menghalang otot menjadi lembik
memperbaiki simptom pendarahan (gusi berdarah, lebam di kulit, kulit kering, ruam dll)
mempertingkatkan sistem imun
membina sel darah merah yang sihat
membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman
mengurangkan alergi hidung dan kulit
mengurangkan flu dan selsema
meningkatkan interferon semulajadi tubuh
merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan kanser
membuang kimia berbahaya dari tubuh
menghapuskan radikal bebas
mencantikkan kulit
mencerahkan kulit
melambatkan penuaan
menyekat pembentukan pigmen
memperbaiki insomnia dan stress
mengurangkan kolesterol dan tekanan darah
mengekalkan kapilari darah yang sihat
menghindarkan arteriosclerosis
menghalang pendarahan dalaman (hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi)

Cukup ke Vitamin C daripada buah?

Setiap hidangan buah-buahan membekalkan 45-60 mg vitamin C. Buah-buahan akan menghasilkan vitamin C. Buah-buahan akan menghasilkan vitamin C yang lengkap dalam masa 10 hari selepas buah itu ranum. Oleh yang demikian, buah yang tidak ranum  mengandungi kandungan vitamin C yang sedikit. Kandungan vitamin C pada buah akan berkurangan kepada separuh apabila dipetik  dan akan musnah apabila terdedah kepada kepanasan.

Vita C Plus Shaklee adalah vitamin C paling murah di pasaran tau. Sebabnya, satu botol Sustained Release Vita C Plus yang berharga tak sampai RM100 ni  mengandungi 180 biji tablet Vitamin C tau. Boleh tahan sehingga 6 bulan. Murah kan? Memang belian yang berbaloi lah berbanding Vitamin C lain yang berharga RM50 ke atas untuk penggunaan sebulan.

Harga murah, manfaat yang hebat, produk berkualiti sememangnya faktor untuk belian yang berbaloi. Apa tunggu lagi? Sila hubungi 013-6014583 untuk sebbarang soalan dan pesanan. Saya sedia membantu anda. Insya Allah.


Puan Seri Azura
013-6014583
mysuperhealth@yahoo.com.my

Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati