Search This Blog

Thursday, August 28, 2014

TAMPAK LEBIH MUDA DAN CUN MELECUN DENGAN SCP


Semakin kita tua.. errrr bertambah umurnya, semakin kuranglah tubuh kita menghasilkan kolagen. Sebab tu kulit semakin banyak kedut dan garis halus dan semakin kendur. Tau tak apa itu kolagen?

Kolagen adalah sejenis protein yang ada pada tubuh setiap manusia. Sebahagian besar kulit kita mengandungi protein kolagen ni. Bila semakin bertambah usia, semakin kuranglah kolagen kita. Nak senang, cuba bayangkan kulit kita dengan baby dan kanak-kanak.. Jauh kan beza halus mulus tu. Sebab tu ada produk kulit dengan tagline, SEHALUS KULIT BAYI.. ada ke tagline SEHALUS KULIT NENEK KEBAYAN?? Haa..confirm takde orang nak beli..

Selain daripada faktor umur, kekurangan atau kerosakan kolagen boleh juga disebabkan oleh faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dan lain-lain. 

Oleh itu, Shaklee Collagen Powder hadir (ayat tak nak kalah kan..) untuk membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.


Selain daripada itu, SCP juga membantu kita ;

menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula
menguatkan kuku
mengingkatkan elastisiti kulit
melembapkan kulit
menghilangkan tanda penuaan
menguatkan tulang
mengurangkan kerapuhan tulang
mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi-sendi
mengekalkan otot mata supaya tetap anjal
membekalkan nutrisi kepada otak

Memang best la Shaklee Collagen Powder ni. Selamat pun iya jugak.. Bukannya kena suntik kan.. Hanya makan satu sachet sehari je.. Macam saya nak jimat, saya makan satu sachet selang sehari.. Hehehe.. Nak buat masker pun boleh tau.. 

Saya baru je makan 3 sachet.. Alhamdulillah, setakat ni saya rasa kulit saya semakin halus dan jerawat seketul atas pipi dah lenyap lepas je makan satu sachet. Tinggal parut je.. Sekarang dalam usaha menghapuskan parut ni..

Yang saya perasan juga, SCP membantu mengatasi sakit pinggang yang saya alami baru-baru ni. Tak tau la kenapa sakit pinggang dan belakang.. Mungkin sebab kerap mendukung si baby umur setahun yang ada masanya tak nak terletak tu.. Alhamdulillah syukur sangat.. Memudahkan saya untuk membuat kerja-kerja rumah tanpa ada masalah sakit-sakit ni lagi..

Nak tau lebih lanjut mengenai Shaklee Collagen Powder ni, hubungi je saya pada bila-bila masa.. Insya Allah saya sedia berkhidmat melayan pesanan dan soalan anda.. ^___^



PS Azura
sms/whatsapp : 013-6014583