Thursday, May 15, 2014

KHAS UNTUK WANITA : JANGAN BACA KALAU TAK MAU ASET YANG MANTOPPP

Keluhan payudara menjadi lembik selepas berhenti menyusu sering diutarakan oleh ibu – ibu. Apakah penyebabnya? Payudara wanita dibentuk oleh jaringan lemak, kelenjar susu serta otot – otot dada. Ukuran serta bentuk payudara ditentukan oleh kepekaan jaringan bereraksi terhadap hormon yang dihasilkan oleh indung telur.

Hormon pula mempengaruhi perubahan bentuk serta kekenyalan payudara. Payudara boleh menjadi kecil dan lembik kerana adanya perubahan kepekaan jaringan – jaringan payudara terhadap pengaruh hormon yang dihasilkan oleh indung telur setelah anda berhenti menyusu. Untuk mengatasi masalah ini, anda boleh amalkan makanan yang berkhasiat serta senaman untuk membentuk otot dada.

Saya ada rahsia macam mana nak bagi Miss B anda kembali tegang seperti ketika anak dara dulu. Rahsianya? Minum segelas ESP 2 kali sehari, 1 sachet Shaklee Collagen Powder dan alfafa 4 biji 2 kali sehari… Wahhh kelas kau jah.. Nak Miss B tegang punya pasal. Kulit jugak akan semakin tegang dan cantik.

ESP membantu menghasilkan sel-sel baru dalam badan..
SCP membantu membentuk kolagen dalam badan yang semakin hilang apabila umur semakin meningkat..
Alfafa membantu dalam membaikpulih hormon dalam badan kita selain menghasilkan sel – sel baru. Pssstt..Alfafa juga dikatakan sebagai hormon cinta tau.. *18sx*

Hmm.. Apa tunggu lagi? Nak tegang? Nak sexy depan suami?  Tegangkan lah apa-apa milik anda yang dah kendur. Jangan bagi peluang kepada suami untuk pandang perempuan lain. Belum terlewat lagi ni. Nak terus menunggu? Nak tunggu gaji 2 bulan lagi? Nak tunggu suami ada girlfriend baru? Nak tunggu sampai suami kahwin lagi satu? Okey..teruskan menunggu sampai gigit jari… ;-)

iR Zura (id. 930120)
CALL/SMS/WHATSAPP : 013-6014583

Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati