Sunday, May 4, 2014

BOSANNYA JADI AHLI SHAKLEE

Bulan May 2014 ni genaplah setahun saya menjadi pengedar sah Shaklee a.k.a Shaklee Independent Distributor.. apa yang saya boleh katakan, sepanjang setahun saya menjadi ahli Shaklee ni, BOSAN GILE... Kenapa bosan??


  1. Bosan sebab boleh beli produk Shaklee dengan harga ahli. Saya ni dah lah suka beli barang dengan harga mahal... Tetttttt...
  2. Bosan sebab makan Vita E, cuci muka dengan cleanser Nutriwhite, parut jerawat makin pudar, kulit makin cerah. Bosan suami asyik puji-puji je..
  3. Bosan sebab minum ESP dan Alfafa, susu badan meriah, lepas tu cepat kenyang pulak tak nak makan berat dah.. Dah tak dapat nak belanja duit makan kat tempat kerja especially waktu breakfast sebab kenyang..
  4. Bosannya bile nak order barang Shaklee, guna online je.. Tak payah nak driving pergi cawangan..
  5. Bosannya tiap-tiap tengah bulan, Shaklee bagi bonus cash RM masuk dalam akaun bank.. 
  6. Bosannya tak perlu renew keahlian setiap tahun.. RM 75 je seumur hidup?? Bosannya..
  7. Bosannya bila semakin sihat dan bersemangat bila ambik suplemen Shaklee..
BOSANNYA!! Tapi bosan-bosan macam ni yang saya suka.. Alhamdulillah..Dengan izin Allah, sekarang saya dah naik rank SUPERVISOR dengan income 4 angka.. 

Nak bosan macam ni? Jom join kami sekarang.. SMS/WHATSAPP : 013-6014583 untuk info lanjut.. :-)
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati