Thursday, May 22, 2014

BERSILAU DAN BERKILAU DENGAN TEAM BINTANG


Assalamua'laikum semua..

Ini lah Team Bintang, anak beranak group Jutawan (PM Cery). Team Bintang ni adalah team Shaklee Independent Distributor di bawah naungan Nad Zaim. Team kami ini adalah dari susur galur Presidential Master Shareeza (PM Cery) - Master Lyna Noh - Master Lydzar Rusman - Master To Be Nad Zaim.. Saya pulak adalah generasi kelima lah..Zura Yaacob Hehehehe...

Apa yang seronoknya Team Bintang ni? Haaa... memang sentiasa bersilau dan berkilau..

  • Bimbingan tentang Shaklee - untuk ahli Shaklee yang ingin bisnes mahupun makan sendiri
  • Berhubung di hujung jari - group Whatsapp / FB
  • Gathering- setakat ni kami selalu jugak aturkan beberapa pertemuan dengan semua ahli team Bintang. Waktu ni memang banyak input dan perkongsian yang kami dapat
  • Kelas-kelas coaching - tak perlu nak limitkan tempat. Kami hanya coaching di rumah dengan anak2 sibuk brermain. Shaklee memang bisnes yang mesra family, mesra kanak2.. ini yang saya paling suka tentang bisnes Shaklee
  • Sokongan moral - memang setiap hari kami dihidangkan dengan suasana bermotivasi, kata-kata motivasi yang membina
  • Panduan- panduan dan bimbingan diberikan kepada semua ahli supaya tak tersasar daripada jalan lurus.. hehehe..
Istimewanya biz Shaklee ni adalah kami SID Shaklee ni ibarat satu keluarga. Memang tak pelik kalau kami panggil sesama kami dengan panggilan mama, mami, nanny.. 

Sessi coaching dengan mak bintang Nad Zaim (di rumah)

Anda sedang tercari-cari idea untuk berbisnes tanpa menggangu tugas harian? Shaklee lah jawabnya.. Tak perlu tinggalkan anak2.. Setiap kali sessi coaching atau pertemuan dengan geng-geng SID, jarang saya tak bawak anak-anak saya tau.. 

Naik train untuk menghadiri majlis Master Celebration.. bwk si kembar

Biar je lah anak main sambil mak-mak berbincang tentang biz Shaklee ni.. Takde lah risau nak tinggal-tinggalkan anak kan..
anak2 SID.. jadi kawan main dah..

Berminat nak join team bintang? Anda akan berada dalam group yang best ni sebaik sahaja anda mendaftar dengan saya. Saya merupakan pengasas SUPERB MARVELLOUS TEAM, salah satu group naungan Team Bintang.. Ish banyak betul kan nama group kami ni..haahaha.. kalau nak tau lebih lanjut, kena hubungi saya.. Baru boleh terangkan secara details..

Meh SMS/WHATSAPP 013-6014583 sekarang.. Saya akan jawab apa saje pertanyaan anda.. Maimai mai... :-)

iR Zura (id 930120)
013-6014583
Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati