Sunday, April 9, 2017

CARA TERBAIK BERHENTI MEROKOK


Sesiapa yang perokok tegar tu elok lah cuba consume Vivix.. Lebih berbaloi duit tu habis ke arah benda yang lebih memberi manfaat kepada tubuh badan.

Dah banyak testimonials yang dikongsikan tentang kejayaan berhenti merokok dgn Vivix kan... Persoalannya, macamana Vivix ni boleh hilangkan ketagihan merokok?

1. Vivix men-detox-kan nikotin dari dalam darah, organ, otak, etc. Bila nikotin dah takde, rasa ketagih nak nikotin pun hilang.

2. Orang merokok merasakan satu feeling bila dia isap rokok. Sbb tu bila dia berhenti isap rokok, otak dia rasa lain macam memanggil2 utk dia hisap rokok balik bg mendapatkan semula feeling tu. Vivix boleh memberikan feeling tu, jadi bila dia minum Vivix, dia tak rasa terpanggil nak merokok.

3. Vivix mengurangkan simptom withdrawal bila berhenti merokok. Simptom withdarawal ni teruk2 juga. sebab tu ramai orang yg berhenti merokok tiba2, dia kena macam2 penyakit. senang cakap, badan terkejut dgn keadaan yang dia tak biasa (takde sumber nikotin). Insya-Allah dgn Vivix boleh redakan kejutan tu.

Jangan lah membazir duit ke arah benda yang memudaratkan. Kesian kat badan tu. Lama lagi nak guna. Melainkan memang nak mati cepat dan tinggalkan yang tersayang secepat mungkin, teruskan la menternak racun dalam badan ye. 😒😒

Zura
0136014583
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati

Google+ Followers